האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
אני בא לספר מתוך חוויה אישית מאוד לא טובה שהייתה לי עם פרומגנט ודור שובל.
אנחנו התחתנו ב 28.7.21 ובתחילת מאי כבר סגרנו עם דור שראינו אותו באירוע בקסריה ושאלנו אותו בהודעה מוקלטת אם הוא פנוי. דור אמר שכן. הוא פנוי.
יומיים לפני האירוע, מתקשר אליי ישי שטוען שהוא הצלם שלי באירוע. זאת אומרת, דור רצה להביא לי צלם אחר למרות ששילמנו לו את המחיר הכי יקר שספק מגנטים ביקש מאיתנו. והכי חמור, שלא הבין מה הבעיה בזה, ואמר שבחוזה כתוב שהחברה יכולה להביא איזה צלם מטעמה.
כשביקשנו פיצוי באמת צנוע, ישי הצלם החליפי אמר לנו שלא מגיע לנו שום פיצוי וכתב לנו הודעה ״אם לא מתאים תסגור ספק אחר״.
בשלב הזה החלטנו שגם אם דור יגיע אנחנו לא רוצים אותו. לצערנו יומיים לפני החתונה היינו צריכים להתעסק עם זה, לבטל את העיסקה אם דור, ולחפש צלם מגנטים אחר.
חשוב לי לומר שמצאנו צלם מגנטים מצוין שעשה לנו גם בלוקים והגדלות והכל בחצי מחיר ממה שדור ביקש.
בקיצור, ביחס לכל הספקים האחרים שבדקנו, דור שובל היה יקר עם שירות שממש לא היינו מרוצים ממנו.
...
אהבתי: חשבנו שנהנה ממנו, לצערנו לא הזמנו אותו כי בחוויה שלנו קיבלנו שירות לא טוב. חבל הערות לגבי המחיר: יקר מאוד, ולא שווה את השירות הטיפ שלי: אמינות ושירות מעל לכל דבר בבחירת ספקים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
אדיר,
חבל שאתה בוחר לנסות להכפיש את שמנו על דבר שהוא מאוד טרוויאלי, חברת פרומגנט פועלת כבר קרוב ל10 שנים ומאז מקבלת המון ביקורות חיוביות ומשבחות כפי שניתן לראות גם מתחת לביקורת שלך.
בשנים האחרונות פרומגנט גדלה ונכנס שותף וצלם נוסף בשם ישי כמו שקורה כמעט בכל בית עסק,
כמו שאמרת - ציינתי שזה כתוב בחוזה שעליו חתמת וגם שם צויין לך בבירור "צוות מטעם חברת פרומגנט".
קיבלת מענה לכל הודעה, תשובה חיובית לכל גחמה גם בעניין המסגרת כמו "תוריד את מספר הטלפון שלך מהמסגרת זה לא מקצועי" וגם על זה קיבלת תשובה חיובית.
בחרת לבטל את השירות למרות שלא נתת הזדמנות לישי - צלם ותיק ומעולה עמוס בביקורות חיוביות לתת לך שירות צילום באירוע.
וכמובן גם שהחלטת לבטל את השירות יום לפני האירוע קיבלת את *כל* כספי המקדמה שלך בחזרה רק מרצון טוב שתיהיה מרוצה להמשך - וכמובן שמבחינתך מיותר לציין זאת.
לעניין המחיר ה"יקר" שאתה דואג להזכיר - ידעת את המחיר טרם חתימת החוזה ועדיין בחרת לקחת את השירות, אנחנו עובדים מאוד קשה ומחזיקים בציוד הכי איכותי בשוק על מנת לספק את התוצאה המושלמת עבור הלקוחות שלנו ואגלה לך שעדיין מחיר השירות זול ביחס לשוק, אז חבל שאתה דואג לציין נקודות שלא בדקת לפני, בדיוק כמו כל ספק שלקחת לאירוע שלך - כנראה שהיית מוצא יותר זול וגם הרבה יותר יקר - הכל שאלה של תמורה שאותה אנו דואג לתת במלואה כבר קרוב ל 10 שנים!