שרה , צר לי בכנות לקרוא על החוויה שלך ולהבין ממה שכתבת את האכזבה שלא אוכל ללוות אותך ביום האירוע .
אחד מהערכים החשובים לי בעסק הוא השקיפות בתנאי השירות כדי שיהיה תיאום ציפיות מלא מול הלקוחה - ולכן וכפי שהוסבר לך היטב בשיחת הטלפון המקדימה בניינו - אין ביכולתי לשריין / לשמור תאריך ביומן אלא רק לאחר העברה של מקדמה עבור התאריך .
בעוד שאני מכבדת ומבינה את הבחירה שלך לא לסגור ישר ולקחת זמן לבירורים חשוב לי להדגיש שבזמן הזה עדיין לא שיריינת אותי ולי לא הייתה כול יכולת לדעת אם ובכלל תבחרי לעשות כך - כמו שאמרתי לך , בפער הזה , נכנסה לי לקוחה לתאריך שבחרה לסגור מידית בטלפון .
העונה באמת עמוסת פניות וסגירות ברמות שאין באפשרותי לחזור לכול מתעניינת ולידע אותה על פניות נוספות לתאריך ולכן אני גם לא מציעה סוג שירות שכזה אני מבינה שאולי זו הייתה הציפייה אבל גם לא הועלתה מצידך שום בקשה כזו .
אם זאת אני יכולה להבין למה זה יכול לתסכל שכבר החלטת על ספק והוא לא פנוי יותר .
אני בטוחה שתמצאי ספקית נכונה עבורך - יש לך עוד שנה כמעט לתאריך והכול יסתדר.