האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
2
תמורה למחיר
2
הגענו למונסניור אחרי חוויה מצוינת הקנייה קודמת עם דורון, שנתן שירות מעולה וקלע בול. הפעם החוויה הייתה אחרת לגמרי, אולי כי דורון לא היה והפעם קיבלנו את השירות מאדם אחר. כבר מהתחלה המוכר התעקש לשכנע אותנו שהטעם שלנו לא רלוונטי והוא מבין טוב יותר. מה עם להקשיב ללקוח שלך ולא לדחוף את דעתך...? בכל מה שביקשנו קיבלנו שכנוע לכמה שאנחנו לא מבינים ולא מעודכנים. החוויה שלי הייתה גרועה, כף רגלי לא תדרוך שם שוב ובטח שלא אמליץ לאף אחד ממכריי.
בעלי השתכנע על חליפה מסוימת וביקש לראות ווסט. המוכר התאים לו ווסט שפשוט לא נראה טוב ולא התאים והציע שניקח אותו, ואם נחליט בסוף שלא מתאים, נחזיר ונקבל החזר כספי עליו (ורק בגלל זה הסכמנו). במעמד התשלום עשה המוכר את החישובים על דף שהציגו סכום מסוים לכל אחד מהחלקים (חליפה+חולצה+נעליים ותמחור של הווסט בנפרד). במהלך תקופת הקורונה בעלי הלך לאסוף את החליפה מבלי למדוד בחנות כי לא ניתן היה לפתוח (סגר). באותו ערב לאחר מדידה בבית הסכמנו שאין סיכוי שמשאירים את הווסט שפשוט לא נראה טוב. כבר למחרת הגיע בעלי לחנות כדי להחזיר את הווסט ולקבל עליו את ההחזר, אבל הפלא ופלא - פתאום זה רק זיכוי וגם על סכום נמוך יותר! כמובן שהתקשרתי לחנות. השיחה הייתה ביזיונית. המוכר דיבר בצורה מזעזעת וקרא לי שקרנית, הכחיש את מה שסוכם, סירב לעמוד במילה שלו, וכמובן סירב לזכות את האשראי עד תום הסגר (את זה כן קיבלנו בהבנה כמובן). לאחר שיחה נוספת הסכים המוכר לזכות את האשראי אך בסכום נמוך יותר.
שורה תחתונה - שירות מזעזע ויחס נוראי ללקוח. יש מקומות עם תמורה טובה יותר למחיר. נשאר לנו טעם מר לחתונה....
תאריך קבלת השירות: 30/11/2020 אהבתי: כלום! מחיר: 2,150 הערות לגבי המחיר: היה אחרי הנחה של 25% לדברי המוכר (מהחשבונית נראה כי החישוב שונה) טיפ 1: לכו למקום אחר. חבל על הטעם המר והתחושה הלא נעימה כל פעם שרואים אח"כ את החליפה. טיפ 2: צלמו את דפי החישובים המפוקפקים האלה. טיפ 3: תקשיבו לתחושת הבטן- גם אם אין כח להמשיך לחפש, אם יש נורות אדומות, לא לסגור.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.