האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הייתי צריכה להתחתן בגרייס לפני פסח ובשל משבר הקורונה, נאלצנו לדחות החתונה.
בעלי האולם, בלי לחשוב פעמיים, עוד בחודש מרץ, כאשר ניתן היה להתקהל עד 100 יצרו איתנו קשר למציאת תאריך חלופי.
בנוסף, ועל אף שיכלו לעשות זאת לפי החוזה, לא העלו לנו את המחירים בתאריך החדש, והיו זמינים לנו גם בימים שבכלל לא עבדו.
אגב למי שתהה לגבי ביטול בגלל הקורונה - בגרייס אמרו לנו שזה תלוי בסטטוס ההתקדמות של האירוע של כל זוג, ואם קיימתם פגישות עם בעלי האולם, הייתם בטעימות, ועבדו בשבילכם - אז כן, תצטרכו לשלם, אבל לא דמי ביטול רגילים, (שלא מטעמי קורונה) אלא *חלק* מהמקדמה.
ממליצה בחום לבוא ולהתרשם מהמקום ומהאנשים.
...
תאריך קבלת השירות: 17/05/2020
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.