האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
1
זמינות
3
תמורה למחיר
1
היי,ב8.3 באתי לאסוף את שמלת הכלה שלי.המדידה לא היתה טובה והיו קפלים רק מצד אחד של הבגד,העניין לא היה שייך הרזייה/השמנה.
ב9.3 יש לי צילומים דרומית לאשדוד,העובדת הציעה להגיע ב9.3 מוקדם יותר על מנת ללכת לקראתי,או להגיע ביום אחר.שתי הפתרונות לא טובים,כי הצלם מתחיל לעבוד ב10 ואחרת צריכה לשלם לו קנס.כשביקשתי מהעבודת שתלך לקראתי לפני שהספקתי לומר את החצי השני של המשפט "שתבוא לקראתי בפתרון שגם מתאים לי" היא נזפה בי,התחילה לבכות ואמרה"איך את יכולה לומר לי דבר כזה אחרי שהצעתי לך היום לבוא לפה לקחת את השמלה ב6 שאני אשאר במיוחד בשבילך למרות שלא משלמים לי על זה".
לא רק שהפתרון הזה לא הומלץ ולא הוצע באף אחד מההצעות הקודמות שלה,פתאום היא העלתה אותו,ועשתה זאת בסחיטה רגשית מלווה בבריחה דרמטית מתא המדידה ומשאירה אותי בחוסר הבנה מה כרגע קרה כאן,ומה הולך לקרות.
העובדת לא התנצלה על ההתנהגות שלה,לא טרחה לומר לאן הולכת,ושבסוף מצאתי אותה אמרה לי בציניות "כן השירות שלי גרוע".
אני לא חושבת שמגיעה ללקוחה התנהגות ילדותית של עובדת,בכי,ודרמה מיותרת ואימרות כמו "בגללך עכשיו אני צריכה עכשיו להשביט את התופרת ליום שלם" כאילו ואני לקוחה סוג ז 'או "איך את מסוגלת לדבר אליי ככה אחרי מה שהצעתי"..כאשר בבירור ההצעות לא הטיבו עימי.
העובדת הצליחה להרוס יום שאמור להיות מיוחד לכל כלה,ואת עוגמת הנפש כבר אי אפשר לפצות,חבל שזה הרושם שישאר לי מהמקום,על קלייר אני לא אמליץ כבר לאף אחת..כמובן ששום פיצוי כספי לא היה,ומאותה עובדת ספציפית לא היתה שום התנצלות,רק מהמנהלת לאחר העלאת הנושא מצידי כי היא בכלל לא רצתה לדבר על זה..שורה תחתונה,לא שווה את המצב רוח העגום והזילזול.זה מה שאזכור מהמקום הזה שהיה אמור להיות שמח ומרגש....
הטיפ שלי: עם כמה שהמקום יפה,והסחורה טובה,יחס רע מנצח.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.