באמורה החלטנו לקיים את האירוע אחרי פגישה עם אופיר מבעלי המקום שהיה חביב ועשה עלינו רושם טוב, אך בפועל האירוע התנהל בצורה כושלת.
נתחיל מזה שחזרנו מותשים מהאירוע שלנו מהסיבה הפשוטה שבמקום להתרכז בליהנות, היינו צריכים גם לנהל את האירוע של עצמנו כי מנהל האירוע אלי פשוט לא תיפקד!
עוד לפני האירוע, סקיצת ההושבה שהכין אלי פשוט לא תאמה את אופי האירוע. אלי ידע שתוקרן מצגת, ולמרות זאת משום מה בחר לסדר את השולחנות בצורה שחצי מהאורחים לא יכולים בכלל לראות את המסך. רק אחרי שהערנו לו על כך (מזל ששמנו לב!) השיב אתם צודקים, וערך עבורנו סקיצה אחרת. ביום האירוע עצמו התחושה הכללית הייתה שבמקום שמנהל האירוע יעשה את העבודה שלו, אנחנו צריכים להיות מנהלי האירוע של עצמנו. לא פעם ולא פעמיים מצאנו את עצמנו פשוט מחפשים את "מנהל האירוע" אלי ואפילו מסבים את תשומת ליבו לדברים שעליו לעשות. כך, לדוגמא סוכם כי האולם יהיה נעול בזמן קבלת הפנים, ובזמן שאנחנו מקבלים את האורחים בקבלת הפנים שמנו לב שאורחים נכנסים לאולם ומתחילים להתיישב. עד שלא הסבנו את תשומת ליבו של אלי האולם לא ננעל. בנוסף נאלצנו להסב את תשומת ליבו לכך שצריך כבר להגיש קינוחים כי האירוע לקראת סיום ואנשים כבר סיימו את המנה העיקרית (דבר שמנהל אירוע אמור לשים לב אליו בעצמו). רק אז הוגשו הקינוחים, אבל בלי שפינו את המנות העיקריות, כך שעל השולחנות היו צלחות עם שאריות אוכל, ולצידן צלחת קינוחים במרכז השולחן. מאוד לא נעים ומאוד לא אסתטי. לגבי האוכל – חלק מהאורחים סיפרו לנו שהוגשה להם לשולחן פוקאצ'ה קרה שממש יצאה מהמקרר!! ושתפוחי האדמה שהוגשו הרגישו "עייפים" כאילו הם שאריות של אוכל מלפני מספר ימים, פלנצ'ת הבשרים שאמורה להגיע למרכז השולחן רותחת (הרי היא מוגשת על פלנצ'ה...) הגיעה פושרת...
שמענו שהיו אנשים שביקשו תוספת של משהו ונאמר להם ש"נגמר" (זה כשהאולם אמור לא רק להיות ערוך לכך שאורח יבקש תוספת ולהגיש בשמחה, אלא ממילא אמור להיות ערוך מבחינת כמויות גם לרזרבות שלא ניצלנו !!)
צלחת הקינוחים שהוגשה למרכז השולחן הייתה פשוט מבישה. שולחן של עשרה אנשים קיבל צלחת של כמה קינוחים קטנים, וכשהתבקשה תוספת של קינוח מסוים נאמר לאורחים שהוא נגמר (שוב - כשהאולם אמור לספק תוספת ובטח להיות ערוך לרזרבות שלא נוצלו...) פשוט בושה.
לגבי הצוות - הערה שחזרה על עצמה היא שזמן התגובה של המלצרים היה איטי מאוד. באופן כללי היה נראה שניסו לחסוך באנשי צוות, דבר שבא לידי ביטוי בזמן התגובה של המלצרים, בכך שאנשים חיפשו מלצרים שפשוט לא היו בסביבה במקום להיות עם עיניים של השולחנות, ושעמדות קבלת הפנים היו לעיתים נטושות וללא מלצר שיגיש לאורחים. אורחים שלא מצאו את המלצרים שאלו אותנו איפה הם (!!!) ואנחנו נאלצנו להתחיל לחפש כל פעם את המלצרים או את מנהל האירוע.
בזמן המצגת מנהל האירוע שכל תפקידו היה ללחוץ על "הפעל", הצליח לפשל אפילו בזה. הוא התחיל להקרין את המצגת, ובזמן שהסאונד שלה עבד – על המסך לא היתה תמונה. במקום לכבות ולהתחיל מהתחלה הוא המשיך לנסות לתקן, ואז בעוד המצגת ממשיכה לרוץ בלי שרואים אותה, היתה פתאום תמונה אבל עם סאונד של משהו לא קשור. גם אז הוא לא טרח לכבות ולהפעיל מחדש אלא המשיך להקרין את המצגת מהאמצע.. היינו צריכים לגשת אליו ולבקש ממנו להתחיל את המצגת מחדש. במהלך האירוע שמענו חלק מהדברים שנכתבו כאן, כי היו אורחים שניגשו אלינו והעירו. אז מסרנו את הדברים למנהל האירוע אונליין. מה שהוא עשה במקום לבדוק מה קורה אצלו במטבח ולמה העובדים שלו מפשלים, זה פשוט להתחיל לשאול את האורחים אם יש בעיה וציפה שהם יגידו לו את הביקורת תוך כדי האירוע... (וחלק אכן אמרו לו)
למרות הביקורת הקשה אנחנו מרגישים צורך בכל זאת לציין גם נקודות לחיוב: האורחים אמרו לנו שהאוכל בקבלת הפנים היה מאוד טעים, ובנוסף לטעמנו העיצוב של המקום היה מאוד יפה. בדיעבד גם אמרו לנו שהברמן היה מקסים וגם היה היחידי שאייש את העמדה שלו במהלך כל האירוע.. היו אורחים שאמרו לנו שבמקומנו הם לא היו משלמים מחיר מלא ומבקשים החזר בגלל כל התקלות שהיו ואמרו שמהצד היה נראה שאנחנו פשוט מתזזים ומנהלים את האירוע של עצמנו במקום ליהנות ובמקום שיהיה לאולם מנהל אירוע שמנהל את הדברים בעצמו.. בסוף האירוע אופיר בעל המקום שראה אותנו וישב איתנו כדי לסגור את התשלום, לא טרח אפילו לשאול אותנו איך היה (דבר לא הגיוני בעליל!) - ככל הנראה בגלל שהוא קיבל כבר רשמים ממנהל האירוע שידע על חלק מהפשלות כי הערנו לו תוך כדי האירוע ופשוט העדיף להימנע מהביקורת, רצה לקבל את הכסף וללכת. על אירוע קודם שלנו עד היום, גם שנה אחרי, אנחנו עדיין מקבלים מחמאות (גם עליהם כתבנו כאן ביקורת שבניגוד לביקורת הזו היא סופר מפרגנת), מבאס שבניגוד לאירוע הקודם על האירוע באמורה אנחנו ממשיכים לשמוע ביקורות לא מחמיאות. זה מאוד לא נעים וסופר מאכזב....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
AMORE - אמורה בית לאירועים בעיר
לפני 4 שנים
קארין ולידור,
צר לנו לקרוא את הביקורת שלכם.
כמו בכל אירוע, גם בשמחה שלכם - עשינו מעל ומעבר למען הצלחת האירוע וההנאה שלכם ושל האורחים שלכם.
אליהו ישב מולכם על הסקיצה לפני האירוע ושינה את סדר הישיבה בהתאם לבקשתכם.
קבלת הפנים התארכה, ואורחים שכבר חשו מיצוי, החלו לזלוג פנימה לאולם.
בנוגע לקינוחים - שמנו לב שאנשים מתחילים לעזוב את אירוע ולכן הגשנו אותם, על אף שהשולחנות לא פונו במלואם - כדי שכולם יספיקו להינות ויצאו בטעם מתוק מהאירוע.
הלחמים יצאו חמים וכשהייתה בעיה נקודתית - היא טופלה מיד ע"י הצוות.
פלטות האוכל מולאו לפחות 3 פעמים כל אחת. חשוב לנו מאוד לציין שאנחנו עושים שימוש אך ורק במצרכים טריים וטובים ולעולם לא גוררים שאריות מזון מאירוע לאירוע.
כל אחד מכם מוזמן להגיע ולראות את רמת הניקיון וההקפדה במטבח.
מעבר לזה, שנציגה מטעמכם אף הגיעה בסוף האירוע וקיבלה מגשי אוכל הביתה- כך שוודאי שהיה מספיק.
כאולם כשר, שכפוף לרבנות, אנו חייבים להיסגר שעה לפני כניסת שבת, הלקוח ידע שכך הדבר והגיע לסגור את החשבון.
האירוע התארך מעבר למצופה, בשל ההנאה הרבה של האורחים, ואנחנו לא דחקנו בכם או בהם לסיים את האירוע, דבר שיצר לחץ של זמן בסוף האירוע. אנחנו לא נמנעים מביקורת ולהיפך - שמחים לשמוע ולהשתפר מאירוע לאירוע.
יעידו על כך למעלה מ-300 חוגגים בשנה האחרונה, מאז שפתחנו את אמורה - בית לאירועים.
אנו מצטערים על החוויה האישית שלכם, עם זאת מרגישים שהביקורת לא הוגנת ולא משקפת את שקיבלתם באירוע.
מברכים אתכם באושר, נחת והרבה סיבות לחגוג.
צוות אמורה.