התחתנו בסיטרוס בתאריך 17.7.19
עד לערב החתונה חשבנו שהבחירה הטובה ביותר הייתה בחירת האולם, המקום יפה ונעים, ועד לערב החתונה הצוות היה נראה מקצועי.
החוויה שלנו נוגעת לשירות שקיבלנו בסיטרוס, אנחנו משתפים את הסיפור שלנו בכדי שלא יקרה לזוגות אחרים.
לפני האירוע נפגשנו כמה פעמים עם הצוות לסגירת פרטים חשובים, במהלך הפגישות שערכנו עם טל ודינה אבי וחנן(מזכירות המקום, מנהל המקום ומנהל האירוע) ציינו שיש לנו כמות לא מבוטלת של קהל דתי ושישנה חשיבות לכשרות במנות אלה, הוסבר לנו שנוכל לשוחח על כך עם השף.
כשבועיים לפני החתונה נערכה פגישה עם השף קולין וחנן במהלכה ציינו שוב את החשיבות של כשרות המנות, אמרנו שאין לנו שום בעיה להוסיף את הסכום הנדרש למנות אלה, וקולין השף הסביר כי הכשרות של מנות העוף ומנות הבופה היא כשרות מהודרת, ללא צורך בהוספת מחיר או שדרוג המנה, שמחנו מאוד וביקשנו שעל התפריטים בשולחנות ובמנות בופה יהיה שילוט של הכשרות, בכדי לאפשר לקהל שלנו לאכול בהנאה ובלי חשש כשרות.
עד לרגע זה הכל היה נהדר, שמחנו על הבחירה ובכל אפשרות ציינו זאת בפני צוות האולם ושיבחנו את המקום בפני חברינו והמשפחות.
בחתונה עצמה הדברים התהפכו, השילוט על הדוכנים לא היה, וכתוצאה מכך חלק מהקהל שלנו לא נהנה מהן מפאת חשש של הכשרות.
ומהלך האירוע עצמו התפריטים המציינים את הכשרות המהודרת היו מונחים על השולחנות, אך בזמן הגשת המנות משגיח הכשרות יצא מהמטבח אל קהל האורחים שלנו והסביר כי אין בכלל עופות בכשרות המהודרת והטעו את הקהל.
כשהשף הבין שעשה טעות בכך שלא הזמין את הכשרות כפי שסוכם, הוציא מהמקפיא שני ארגזי פרגיות קפואים עם כשרות מהודרת ואילתר מנה (שלדעת האורחים שלנו הייתה בסטנדרטים ונראות של מנה בחדר אוכל בקיבוץ. כמובן שלא טעמנו את המנה הזו בטעימות ולא אישרנו אותה בשום צורה).
וכך האירוע שלנו הסתיים.
למחרת החתונה התחלנו לקבל שיחות טלפון בהן האורחים שיתפו אותנו במצב שנוצר, במהלך האירוע חלק מהאורחים שלנו אכל, בעוד חלק אחר הסתכל עליהם, התסכול שלנו היה גדול.
התקשרנו לחנן והוא אימת את הפרטים, התנצל והציע לנו להפגש עם מנהל המקום.
המתנו לשיחה מאבי מנהל המקום שלא הגיעה.
התקשרנו לסיטרוס וביקשנו פגישה אבי, כשהגענו לאולם בשעה שסוכמה אבי לא היה. שותף אחר הציע לערוך את הפגישה איתו אך לא הכרנו אותו וביקשנו להמתין לאבי, אבי הגיע לפגישה באיחור של חצי שעה, בתחילה הכחיש את הפרטים וכשהראנו לו צילומי מסך ולשיחה הצטרפו השף והמזכירה ואימתו את שהתחרש התנצל, גער בשף ובמזכירה למולנו, אך לא הציע החזר כספי וביקש לסגור את הסיפור ביננו והציע לנו סופש על חשבונו בבית מלון, הבטיח שיטפל בהכל במידי ועוד באותו ערב ישלח לנו שובר למלון..חיכינו יומיים ללא שום שיחה או התייחסות מצידו.
שיחות הטלפון מקהל האורחים שלנו המשיכו להגיע ואז הבנו עד כמה המצב באירוע היה חמור.
התקשרנו לאבי וביקשנו לבטל את "הצ'ופר" ולקבל החזר כספי עבור המנות.
אבי אמר שיחזור אלינו, ועד היום אנחנו ממתינים לשיחה ממנו או ממישהו מטעמו, ניסינו ליצור עימו קשר בהודעות ושיחות ללא הצלחה.
לסיכום, האולם יפה מאוד והמיקום מעולה, אך חווית השירות שלנו מול צוות הניהול הייתה מתסכלת ולא נעימה, עוגמת הנפש שחווינו והידיעה שהאורחים שלנו לא יכלו לאכול באירוע לא שווים אף אחד מאלה,
יאמר לזכות המקום שעד לאירוע השירות היה טוב, נהננו בטעימות וקיבלנו מענה לצרכנו. אך ברגע שבו באמת היינו צריכים אותם נתקלנו בדלתות סגורות, העלמות של האחראים, ובתחושה שהכסף כבר עבר אליהם ואנחנו את שלנו הפסדנו, לנו זה קרה בענייני כשרות אבל התחושה הכללית היא שהשירות הוא רק בכדי שתסגרו עם המקום ולא לאחריו.
מזל טוב לכל המתחתנים והמתחתנות ובהצלחה רבה :)) ...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק