האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
מבחינת שירות, רבקה ענתה בכל שעה וגם אם לא יכלה חזרה אלינו. מבחינת המוצר אותו הם מפרסמים- לקחנו את חבילת האישורי הגעה. הובטח לנו שישלחו 2 הודעות טקסט ואכן כך היה. בנוסף, הובטח לנו שנקבל 3 שיחות טלפון בשלושה ימים שונים ובשעות שונות. שלושת השיחות אכן בוצעו, אך 2 מתוך ה-3 שיחות שבוצעו היו בשעות זהות לחלוטין ואין לנו איך לדעת אם ישנה תוצאה טובה יותר שיכולנו לקבל. דיווחנו על כך לרבקה אך קיבלנו סנגורים ותרוצים, שום תיקון לא נעשה בנושא. בנוסף, יצא שראיתי שעבור מספר מוזמנים הסטטוס "מגיע"/ "לא מגיע" משתנה באופן רנדומלי מכיון ששאלתי אותם האם הם שינו סטטוס והם ענו לי שלא. ובכך, נפגעה אמינותי בחברה. מבדיקת כמות המוזמנים והמוזמנים עצמם אשר הגיעו או לא היתה סטייה של כ60 מוזמנים שזה כמות שלאו דווקא תלויה בחברה אך מרמזת על האמינות שלה. לסיכום, אני בטוח שבטווח המחיר ישנם חברות שיכולות להציע מכלול טוב יותר, ותוכנה אמינה יותר עבור הכסף....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
היי פנחס,
איך שעדכנתם אותי במצב - נעשה לכם עוד סבב רביעי בשעה השונה.
מסך כל הטלפונים שהיו לבדיקה - שמדובר ב354 רשומות - לא ענו לנו כ20 טלפונים - כאשר מתוכם היו טלפונים של אורחים מתלבטים / תא קולי שהטלפנית רשמה בהערות.
וכמובן מסך אישורי ההגעה אנחנו לא מתנערים מזה - מציינים כי יש להוריד 10-15% פחות ממי שאישר הגעה. אישרו לכם הגעה 397 מוזמנים - מזה לפחות להוריד בין 40-60 מנות פחות - מה שצפינו מראש ועידכנו אותכם כמובן לפני האירוע.