מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   משכית מוזיאון ארצות המקרא   >   חוות דעת של גפן
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על משכית מוזיאון ארצות המקרא

גפן
כתבתי עוד 3 חוות דעת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
האירועים במוזיאון ארצות המקרא נערכים על ידי משכית, העורכים גם את גן האירועים עין חמד, ולכן חלק מן הצוות שנפגשנו איתו שייך לעין חמד, ושם גם התנהלו טעימות וכדומה. בפגישה המקדימה עם אלעד, איש השיווק של המקום, התרשמנו לטובה. המקום מקסים ומיוחד, יושב בלב ירושלים ליד מוזיאון ישראל והיכל הספר, ולכן גם נגיש מאוד, ואלעד עשה רושם מקצועי ואמין. בהתנהלות לקראת האירוע ובעיקר בממשק עם הצוות המשותף גם לעין חמד קיבלנו יחס אדיב מאוד וזמינות גבוהה - מצד אלעד וגורמים אחרים בהנהלה, מצד השף ומצד נועה המעצבת של האירוע. גם בטעימות שנערכו בעין חמד האוכל היה ברמה גבוהה רובו ככולו, הוגש בצורה יפה ומעוצבת, והמנות העיקריות נעשו לעיני הסועדים ב OPEN KITCHEN. כבר לאחר אירוע הטעימות הבענו חשש מחוסר מקצועיות של המלצרים, שהיו צעירים (תיכון), לא ידעו להסביר על המנות, חסרו ידע אלמנטרי, ואף לא הצליחו לפתוח בקבוקים. בפגישה עם מנהל האירוע שלמה הוא הרגיע אותנו שהצוות באירוע שלנו יתפקד במלוא המקצועיות. כחתן וכלה במהלך האירוע לא ראינו הכול כמובן, ובכל זאת לא יכולנו שלא לשים לב שהאירוע עדיין לא היה ערוך, ואפילו כשהאורחים החלו להגיע. האירוע הוזמן לשעה 19:00 ועדיין בשעה 19:20 נגררו שולחנות דרך אוהל קבלת הפנים ונערכו בגן... כנראה מחוסר זמן מספיק לא הודלקו העששיות על השולחנות ולא התלויות על העצים, וגם לא אחרי שהופנתה הבקשה לתשומת ליבם. בדיעבד אחרי ששוחחנו עם ההורים ועם אנשי קשר מטעמנו התברר לנו כי ההתנהלות בכל מהלך האירוע הייתה מתחת לכל ביקורת. התאורה בגן כלל לא הייתה מספקת, חלקים לא מעטים באזורי הישיבה נותרו חשוכים. המזנונים לא נערכו בשיטת OPEN KITCHEN כלל כמובטח, דבר שגרר תוצאות גם בנוגע לאיכות המזון (ונגיע לכך בהמשך), עיצובם היה דל וסתמי, והם הונחו בצדדים חשוכים של הגן. אוכל מנות קבלת הפנים היו בדרך כלל טובות (למעט אבוקדו, שלדעת כמה טועמות היה מקולקל, והופנתה לכך תשומת ליבו של שלמה מנהל האירוע, וכן בעיית חוסר ידע אלמנטרי לעיתים של מי מהמלצרים). אלא שכאן אנו מגיעים אל הבעיה החמורה ביותר של האירוע והיא המנות העיקריות והאחרונות. בתחילת האירוע סודרו שני מזנונים. אך די מהר רוכז הכול במזנון אחד שעמד בחושך לצד התזמורת. האוכל נגמר, פשוטו כמשמעו, והמזנונים נותרו ריקים (חוץ מכמה סלטים ולחם) ממנות עיקריות משך כארבעים דקות ואולי אף יותר. עמדות האוכל בבופה היו פשוט ריקות, לא היה מספיק אוכל לאורחים, לא מספיק צלחות ולא סכו"ם. נותרו אנשים שלא אכלו, וכאלה שרצו תוספת. שני זוגות ההורים שלנו מצאו עצמם, במקום לעסוק בשמחה ובאורחים, רצים אל המטבח ואחרי מנהל האירוע שלא היה בידו להועיל. גם האוכל שהוגש היה ברמה נמוכה בהרבה ממה שראינו בטעימות, מכיוון שלא הוכן בשיטת OPEN KITCHEN וכך פשוט התייבש. האוכל בכמותו המביכה ובאיכותו הבינונית בוודאי לא תאם את מחיר המנות הגבוה. כשפנו למנהל האירוע התברר כי הגריל התקלקל וכי נסעו באמצע האירוע להביא את האוכל מהגן בעין חמד (תחשבו בעצמכם מרחקי נסיעה והגעה...), דבר שמסביר אף הוא את רמת האוכל הירודה, שלא הוכן טרי כפי שהובטח לנו, ואת העיכוב הגדול בחידוש המזנונים. בסופו של דבר המזנונים לא חודשו, ורק הונח שולחן שנועד ל"אפטר פרטי", ועליו נתחים שהגיעו מאוחר מדי, כשכבר לא ניתן היה לתקן את המעוות. גם מגשי הקינוחים הוגשו לשולחנות בצמצום (סופלה אחד במגש ל10 אנשים..., צ'ורוס אחד ל10-12 אנשים, מתבלים מתוקים שהתפרקו, יבשים למעלה מימיים למטה, כנראה מבעיות טמפרטורה...). אומנם ההמבורגרים שהוגשו ל"אפטר פרטי" היו טריים וטובים, ונראה ששלמה מנהל האירוע השתדל לחפות באמצעותם על ה"פאדיחה" (כלשונו). קשה מאוד להשתחרר מתחושות המועקה, המבוכה והבושה. מה שהוגש לא תאם כלל את מחיר המנה ואת המובטח, שלא לדבר על התחושות הקשות ועוגמת הנפש שהן מעבר להיבט הכספי הצר. מספר ימים לאחר האירוע ישבנו עם איתמר מבעלי המקום, שידע רק באופן חלקי על הבעיות. אחרי שנתבררו הדברים לפניו, סברנו שראוי לפצות אותנו הן על עצם חוסר ההתאמה בין המובטח לבין מה שהוגש בפועל, הן על שום ההשלכה החמורה של מצב זה באירוע חד פעמי וחשוב כחתונה ובנוכחות אורחים קרובים רבים. התרשמנו שאיתמר אכן הצטער מאוד על הדברים ושבדעתו לעשות מאמץ לתקנם להבא. עם זאת למרבה הצער כשהגענו לשאלת הפיצוי הכספי, תחושתנו הייתה שהוא אינו מקבל את מלוא האחריות עליו, ושיקולי הרווחיות שלו מקלקלים את השיפוט הנאות. בסופה של אותה ישיבה קיבלנו פיצוי על סך 30 ש"ח לסועד בלבד (220 למנה במקום 250; אגב, מחיר האפטר פרטי משולם כסעיף נפרד ואינו נוגע למחיר האמור). כמובן המחאות ביטחון שלנו היו בידיהם, דבר שהעמיד את הדברים באיזון לקוי מבחינתנו. סכום הפיצוי רחוק היה מלשקף לטעמנו את הראוי במצב דברים זה, והותיר אותנו בטעם מריר מאוד. ראוי לציין לטובה את הבר שאיתם הם עובדים שהיו סופר מקצועיים ואדיבים. שאפּו להם. כמו כן נציין לטובה את ניקיון השירותים (שכירות המקום ותפעול הבר משולמים כסעיף העומד בפני עצמו, ואינו נוגע למחיר המנה שצוין לעיל)....
תאריך קבלת השירות: 26-07-2018
אהבתי: ייחודו של המקום, נגישותו, זמינות לקראת האירוע, בר
לא אהבתי: אוכל באיכות ירודה ולא תואמת מחיר. צוות לא מקצועי
מחיר: 250
הערות לגבי המחיר: שכירות מקום+ בר משולמים בנפרד
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
3.4K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת