ערוגות בושם הוא גן אירועים יפהפה עם שטח גדול של גינות ומדשאות ואולם גדול ומרשים. בפגישה הראשונה האחראים שם היו מאוד נחמדים ואדיבים. לצערי בהמשך, אחרי חתימה על חוזה, היחס השתנה- כל פעם שהתקשרתי או שלחתי הודעה לא היה מענה, לפעמים אפילו לכמה ימים עד שקיבלתי תשובה, וגם אז היתה הרגשה כאילו עושים לי טובה שעונים לי. בתכנון החתונה היה חשוב לי מאוד העיצוב- כבר מהפגישה הראשונה הבאתי לידיעת האחראי שיש לי עיצוב מאוד מדויק שאני רוצה ויש סיכוי שארצה להביא מעצב חיצוני, תשובתו היתה שיש את מעצבת הבית שאנחנו מחויבים להשתמש בה, אבל במידה והיא לא תתאים לנו ״נסתדר, אל דאגה״.
כשחתמנו על החוזה צוין שיש קנס על מעצב חיצוני אך לא צוין הסכום. לפני הפגישה עם מעצבת הבית ביקשתי לראות פייסבוק או אתר שלה כדי להתרשם, אך הסתבר שאין תמונות בשום מקום, וניתן להתרשם מהעבודה שלה רק בפגישה מולה.
לצערי למעצבת הבית לא היו בכלל עבודות בסגנון שרציתי, וגם הצעת המחיר שהיא נתנה לי היתה גבוהה מהצעות שקיבלנו ממעצבים אחרים.
אז החלטנו לקחת מעצב חיצוני ולשלם את הקנס. הופתענו מאוד כשאמרו לנו שסכום הקנס שאנחנו צריכים לשלם הוא 5000₪!! (זה אחרי שבחוזה לא היה נקוב סכום, ובפגישה הראשונה אמרו לנו ״נסתדר״). ניסיתי מספר פעמים לקבוע פגישה מול הבעלים כדי להסביר את עמדתנו ולנסות להוריד קצת מהקנס, אחרי סינונים רבים מצידם- בסוף תשובתם היתה ״אתם חופרים לנו, אנחנו לא מוכנים להפגש״.
בסופו של דבר החלטנו בכל זאת לקחת את המעצב החיצוני, וקיבלנו אין סוף מחמאות על עיצוב האולם, שלדעתי היווה פרסום מדהים לאולם כי אנשים לא ידעו שזה עיצוב חיצוני, אך גם אחרי האירוע הם לא היו מוכנים לוותר על תשלום הקנס.
קיבלנו המון מחמאות על האוכל באירוע, ויחס המלצרים, אך גם קיבלנו תלונות מאורחים על יחס הברמנים שהתנהגו בזלזול לאורחים ו״עשו טובה״ שעבדו והתחצפו.
כ3 ימים לפני האירוע הגענו לפגישה לסגירת כמות אורחים סופית ולפגישה עם מנהל האירוע מטעם האולם, האירוע שלנו התקיים בתאריך מאוד מבוקש בו התקיימו עוד המון אירועים, ולצערי הרבה אנשים הודיעו כבר באישורי הגעה שלא יוכלו להגיע, כך שכמות האנשים היתה על המינימום שהתחייבנו אליו בחוזה, למרות שציפינו ליותר אורחים. כשהגענו לפגישה, האחראית הופתעה לשמוע שלא יגיעו יותר אורחים ואמרה ש״מבחינת האולם האירוע הזה הוא אכזבה והפסד וכמעט ביטלו אותו״(-מה שכל כלה רוצה לשמוע 3 ימים לפני החתונה, במיוחד שגם ככה היינו מאוכזבים מכמות האורחים שאישרו הגעה.)
במהלך האירוע היו כמה תקלות ובעיות, אבל למזלי היתה לי מנהלת אירוע חיצונית שטיפלה בהם, אחרת רוב הסיכויים שהם לא היו מטופלות..
כשבעלי האולם סוף סוף היו מוכנים להפגש איתנו כמה ימים אחרי האירוע, בשביל התשלום הסופי וכדי לדבר על האירוע וכל התקלות שהיו, הוא הקשיב לכל התלונות שהיו לנו ורשם הכל. הוא אמר שכבר קיבלו תלונות על הברמנים בעבר ויחליפו אותם (לא יודעת אם זה באמת יקרה..), לגבי הקנס על המעצב חיצוני הוא אמר שיבדוק מה אפשר לעשות והבטיח שיחזור אליי יום למחרת.. כמובן שלא התקשר וכשאני התקשרתי אחרי כמה ימים הוא שוב הבטיח שיחזור אליי ושוב לא חזר, ורק אחרי שבועיים של ניסיונות לדבר איתו בסוף חמותי הצליחה לדבר איתו והוא אמר שייתן לנו 1000₪ פיצויי.
לסיכום, האולם מהמם ביופיו, והאוכל מצוין אך לצערי התנהלות האחראים שם מאוד לא נעימה ולא מקצועית....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק