כזוג שלקחו מכאן הרבה טיפים והמלצות, חשוב לנו לשתף בחוויה לא טובה ב"לימון אירועים" שבקיבוץ עינת.
נספר כי שמענו על המקום במקרה, וללא המלצה קונקרטית אבל החלטנו ללכת לבדוק בכל מקרה. התרשמנו מהנראות של המקום, מהאוכל שנראה מזמין ומקבלת הפנים החמה, ואכן סגרנו עם האולם על אירוע ביום ה' 31.05.18.
קודם כל ולמען הסר ספק- מאוד נהנינו בחתונה שלנו ואנחנו בטוחים שכך גם אורחינו. אך היו כמה בעיות שעלו במהלך האירוע- חלקן נוגעות רק לנו וחלקן גם לאורחים, ואת חלקן הגדול גילינו בדיעבד מקרובינו (הרשימה ארוכה אך כוללת יחס שתלטני ומזלזל כלפי חברינו הקרובים מצד מנהל האירוע, חוסר שקיפות לגבי תקלות באולם, שינוי העיצוב הפנימי ללא הודעה מראש ועוד ועוד).
ביומיים שלאחר האירוע נשארנו עם תחושות רעות מאוד והחלטנו להעלות את כל הבעיות בפני האולם, בפגישה שנקבעה מראש לטובת ביצוע התשלום הסופי. הפגישה התנהלה מול יהודה, שאותו פגשנו לראשונה והציג את עצמו כ"סוגר החשבונות באולם". סיפרנו לו כי יש לנו כמה טענות על התנהלות האירוע והוא הבהיר כי הוא האדם לדבר אתו על כך. העלינו בפניו את כל טענותינו ולהפתעתנו זכינו ליחס מזלזל ופוגעני.
הרגשנו אפילו מעט נבגדים- כאילו יש לאולם צד אחד לפני חתימת החוזה וצד אחר לאחר האירוע. לא היה ניסיון אמיתי לקחת אחריות על הבעיות והתקלות, לא היה נראה כלל שאכפת מאתנו ומתחושותינו, ובטח שלא נאמרה מילה לגבי הפקת לקחים לקראת החתונות הבאות שיערכו שם.. היינו בשוק מהיחס לו זכינו. חשבנו שכפי שמצופה מהזוג לעמוד בתנאי החוזה (ביצוע תשלומים בזמן למשל)- כך גם האולם צריך לקיים את חלקו, ואף לפצות את הצד השני אם דברים לא קוימו (כגון מכונת הקפה שלא עבדה במהלך כל הערב- שעל כך גילינו במקרה ובדיעבד). הפגישה הסתיימה ללא כלום ובטונים צורמים. אחריה קיבלנו מיהודה שיחת טלפון שבמהרה הפכה לא נעימה שוב, וגם היא כמובן לא הניבה דבר. חשוב לנו לציין, שלאורך כל התהליך ניסינו ליצור קשר עם הבעלים של "לימון", אך כל הנסיונות כשלו, והובהר לנו ע"י כל העובדים ששאלנו שהבעלים אינו מעוניין לדבר עם לקוחותיו. לבסוף התקשר אלינו זאב, שמולו חתמנו את החוזה מלכתחילה ואמר שהוא בא-כוחו-של-הבן-של-הבעלים, והציע לנו פיצוי על כל העניין בדמות 10 מנות בשריות (שנוכל לבוא ולאסוף מהאולם למחרת).
מיותר לציין כי הפיצוי לא נראה הולם בעינינו וכי סירבנו לקבלו. בלית ברירה ולאחר שלא קיבלנו התייחסות ראויה לטענותינו, ולאור היחס לו זכינו- נאלצנו לכתוב ולפרסם את הדברים עבור כולם.
נבהיר שוב כי לא הכל היה רע, ואנו בטוחים שישנם זוגות שיצאו מרוצים מאוד מ"לימון". אך השאלה היא מה קורה כשלא הכל עובד וישנן תקלות- האם לוקחים עליהן אחריות ומפיקים לקחים או שמנפנפים אותן בביטול ועוסקים בחיפוי איש על רעהו ובזלזול בלקוחות.
זהו. אנחנו כבר לא נמליץ על "לימון אירועים" ובחרנו לשתף את המידע כי אנו מאמינים שהיינו רוצים להיחשף אליו בתור זוגות אחרים.
כמובן שכל מי שאינו מתרשם מכך מוזמן להמשיך הלאה ללא התייחסות, ושיהיה בריא ומאושר :)
ומי שמעוניין בפירוט נוסף- מוזמן לפנות אלי בפרטי. המון מזל טוב ובהצלחה לכולם!
...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק