ראשית, צר לי שבחרתם להשתמש בזהות לא שלכם בזמן כתיבת חוות הדעת ולא רשמתם את שמכם האמיתי.
שנית, לפני שאגיב צר לי שזאת הרגשתכם. כל זוג שלנו הוא משפחה ונכנס לנו ללב.
יום וחצי אחרי האירוע אף קיבלתי מכם הודעה (חבל שאני לא יכול לעלות צילום מסך) "עובד שבוע טוב אחי... תודה רבה על כל ההשקעה. תמסור גם למי שבאה איתך... החתונה הייתה מרגשת ומשמחת ובסך הכל התגובות טובות ממש...."
אני שמח שיש לי אפשרות להגיב כי לכל מטבע יש שני צדדים.
אני בעד ויודע לקבל ביקורת אבל חשוב שהיא תהיה אמיתית ועניינית.
את החוזה סגרנו כחצי שנה לפני האירוע, בפגישה מסודרת במשרדי ובכמה שיחות טלפון עוד לפני כן.
קיבלתם את כל המידע הדרוש ואת הטפסים שיש למלא לקראת האירוע כולל לו"ז מסודר להגשה של כל טופס וטופס על מנת שנוכל לבצע את עבודתנו על הצד הטוב ביותר.
אתם דרשתם "שלמות" ואנחנו עשינו הכל כדי לבצע זאת אבל כשנדרשתם מצדכם פעם אחר פעם הפרתם את החוזה עליו חתמתם!!
כל טופס הוגש באיחור ולא של יום.
את טופס סידורי ההושבה הגשתם כמה שעות בלבד לפני תחילת האירוע (אחרי מאות אירועים זה מעולם לא קרה לי) ואני גם לא מכיר אף אולם שהיה מאשר לכם להגיש את סידורי ההושבה ביום האירוע עצמו.
לשמחתי שלחתם הכל במייל ככה שהכל מתועד, תאריך ושעה.
חלק מהשירות שלנו באירוע שלכם היה אישורי הגעה. רשמתם ש"התוצרים היו מצוינים וכמעט מדוייקים לגמרי אבל הדרך לא גרמה לנו לחייך".
זוג יקר, היו לכם מעל ל 700 אורחים בחתונה! עם כמות כזו של מוזמנים כמובן שמדובר בתהליך ארוך של איסוף פרטי המוזמנים והטלפונים. התלוננתם על כך שההורים לא משתפים פעולה והם לא מבינים למה צריך לעשות אישורי הגעה אבל איך ציפיתם שנצליח לעשות אישורי הגעה ללא רשימת האורחים והטלפונים שלהם?
כאשר שוב, ידעתם חצי שנה לפני על התהליך והנתונים שאתם נדרשים להעביר אליי כדי שאוכל לספק את השירות.
טענתם שלא קיבלתם יחס אישי ושהתקשורת לא הייתה טובה.
גם הטענה הזו אינה מובנת לי כלל וכלל. הייתה לנו קבוצת ווטסאפ משותפת מרגע חתימת החוזה שם שוחחנו על הכל, קיבלתם תזכורות (לפני מועד הגשה של כל טופס),מענה לכל שאלה שלכם וייעצתי בכל מקום שאפשר.
שוחחתי עם כל אחד ממכם גם בנפרד, גם בהודעות וגם בטלפון, בבוקר, בצהריים, בערב ואפילו בלילה. וגם בזמן חופשה אישית בחו"ל שוחחתי אתכם כל יום.
שבוע לפני החתונה נפגשנו במשרדי לפגישת תיאום ציפיות שארכה מעל שעתיים.
במהלך השבוע שלפני החתונה שוחחנו מספר פעמים ביום.
אז אני חייב להבין איפה פה לא קיבלתם יחס אישי ??
רשמתם תחושות לא נעימות, אווירה תוקפנית...
אז איך נתתם לזה להימשך במהלך עשרות על עשרות שיחות? ולמה בכלל המשכתם עם השירות ? בשיחת טלפון אחת קטנה הייתם פשוט אומרים עובד תודה רבה לאור האווירה איננו מעוניינים בשירות שלך יותר.
מניסיוני ישנה חשיבות ששני הצדדים ירגישו בנוח ויציב, שכן ביום חתונתכם אתם מתחתנים גם עם מי שמלווה אתכם בכל השירותים שתבחרו.
אני לא הייתי נותן לספק הזה שניסיתם לתאר להיות נוכח בכלל ביום החתונה שלי אבל שוב, זה כנראה מעיד שהכל היה בסדר.
42 משימות נתתם לנו באירוע (בהחלט הרבה מעל הממוצע בחתונה) וכל אחת מהן בוצעה בקפידה יתרה ובעקבות זאת האירוע גם עבר בצורה מושלמת.
קיבלנו מחמאות ממנהל האולם, ממנהל האירוע ואפילו מהספקים שלכם.
הגענו חצי שעה לפני השעה שהייתה כתובה בחוזה ואף הלכנו שעה אחרי השעה שהיית כתובה בחוזה. למה? כי אנחנו נותנים 200% בכל אירוע
ועל זה יעידו עשרות על עשרות חוות הדעת הנפלאות שקיבלנו.
מכל ביקורת לומדים רק חבל שהביקורת שלכם לא אמיתית ולא עניינית.