האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
נתחיל מכך שסגרנו מול אינווייט מי בלית ברירה, בגלל שהאולם בו התחתנו עובד מולם ולא הייתה לנו אפשרות לבחור בחברה אחרת. בהתחלה חשבנו לעשות אישורי הגעה באופן עצמאי, אך מכיוון שרצינו שיהיו דיילות ביום האירוע- היינו חייבים לבחור בחבילה של "הכל כלול". לא הייתה באפשרותנו לעשות זאת באופן עצמאי עם כרטיסיות הושבה באולם. זה היה או לבחור בדיילות אינוויט מי או כלום. בשיחה הטלפונית בה סגרנו עם החברה סיכמנו עם נציגה שתתקשר אלינו מספר ימים לאחר מכן בשעה מסוימת על מנת לקבל הדרכה על האתר. את השיחה לא קיבלנו ואת ההדרכה קיבלנו רק יום לאחר מכן כאשר אנחנו התקשרנו אליהם לשאול לגביה. בסך הכל האתר די נחמד וידידותי, אך הוא לא מותאם לשימוש דרך הפלאפון- מה שהקשה עלינו רבות. בכל פעם שרצינו לשנות משהו קטן היה צורך להתחבר דרך המחשב. בנוסף, התמיכה הטלפונית עובדת בשעות 8:00-17:00 ואנחנו היינו עובדים על האתר יותר בשעות הערב לאחר העבודה והייתה הרגשת פספוס שהתמיכה הטלפונית לא עובדת בשעות הערב וכל מה שרצינו לשאול נדחה ליום למחרת. יש לציין כי האפשרות לשלוח הזמנה דיגיטלית (שבה העלינו תמונה של ההזמנה שלנו) הייתה מאוד נחמדה וSMS אישור ההגעה וה-SMS החוזר העלו רבות את האחוזים של המגיבים. עם זאת, הטלפונים שהיו חשובים לנו מאוד בעקבות קהל מבוגרים רב שלא יודע לענות ל-SMS בוצעו רק פעם אחת ביום. כלומר אם אדם לא ענה או היה בממתינה- לא חזרו אליו באותו היום אלא רק למחרת בניסיון בודד. נאמר לנו כי בכל יום משנים את השעות ומגוונים בשעות בהן מתקשרים אך מתוך ארבעה ימי התקשרות- שלושה ימים היו באזור שעות אחרה"צ (שעה לפה ושעה לשם, לא הבדל גדול). רק ביום האחרון ביקשנו אנחנו שיתקשרו בשעות הבוקר והם עשו זאת. עם זאת האכזבה הגדולה הייתה ביום האירוע- הדיילת של אינוויט מי לא הייתה אסרטיבית לעצור אורחים בכניסה ולשאול לשמם, היא לא פנתה אל האורחים אלא הוציאה מספר רק למי שפנה אליה. נאמר לי על ידי משפחתי הקרובה כי הם היו צריכים להפנות אנשים בקבלת הפנים אליה כדי שייקחו מספר, במקום שהיא תבצע את העבודה שלה. בנוסף נאמר על ידי החברה שתישאר בעמדה דיילת רבע שעה לאחר החופה- מה שכמובן לא קרה. לבסוף נוצרו לנו הרבה חורים בשולחנות שאותם היו יכולים לצמצם מראש עוד בעת קבלת הפנים, אם הייתה דיילת שהיה לה חשוב לבצע את העבודה שלה. מחיר מאוד מאוד גבוה לדעתנו שלא שווה את השירות שניתן. אך לצערי אין ברירה כאשר האולם אתו סגרנו עובד מולם....
אהבתי: אתר ידידותי לשימוש, נציגות טלפוניות שעונות תמיד ועוזרות בכל שאלה. לא אהבתי: דיילות יותר אסרטיביות שלא מפספסות אף אורח בכניסה ומחלקות מספרים לכולם בלי אפשרות "לדלג" על העמדה שלהן, תמיכה טלפונית גם לאחר השעה 17:00 ובעיקר בשעות הערב (בשעות שבדר"כ נמצאים בבית ומתעסקים בהכנות לחתונה), שיהיה אתר מותאם לשימוש בפלאפון.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.