האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
שלום לכולם, אנסה לתת חוות דעת מפורטת ועניינית שתעזור לזוג שרוצה להתחתן כאן. התחתנו לפני שבוע ב21.12.17. אחותי התחתנה שם לפני 6 שנים אז המשכנו את המסורת.:) קודם כל היה אירוע מעולה ומהמם ביופיו. באגדת דשא עובדים אנשים הגונים וישרים שהאמת רוצים שיהיה לכם הכי טוב. העצה הראשונה שקיבלתי שהתחלנו לארגן את החתונה זה לעבוד עם אנשים ישרים וטובים ולא ספקים פלצנים שבסוף יחפשו איך להוסיף עוד ועוד לשורת הרווח - זה בדיוק מה שקיבלנו באגדת דשא אנשים מופלאים ומקצוענים. האורחים שלנו אמרו שהאוכל היה מעולה (הבשרים והדגים ברמה הכי גבוה שיש). האווירה הייתה מעולה ובאמת שהיה אירוע מושלם בו כל הצוות עשה מעל ומעבר שיהיה לנו ולאורחים שלנו טוב. עכשיו לפירוט של הדברים הטובים והפחות טובים: אנחנו סגרנו בדיל חורף (דצמבר) והתכוננו לכך שהכל יהיה בפנים (מעל 400 אורחים). לבסוף היה לנו מזג אוויר מושלם וערכנו את קבלת הפנים והחופה בחוץ. הדיל כלל: אוכל (משובח יש לומר), הגברה תאורה, אלכוהול ברמה סבבה - לא פרימיום), עיצוב בסיסי ששדרגתי. נתחיל מתהליך הסגירה - עבדנו מול עופרה שהיא באמת בן אדם מקסים. חשוב לציין שכל מה שאתם רוצים ממש חשוב לשים בחוזה בהתחלה כאשר סוגרים. עופרה היא מסוג האנשים האופטימים שכל הזמן מרגיעים ואומרים שהכל יהיה בסדר (שזה מקסים!). עכשיו, באמת הכל היה בסדר אבל אני ובן זוגי מסוג האנשים שנלחצים שאומרים להם "יהיה בסדר" ולכן היינו מאוד לחוצים לפרקים בשלב האירגונים. עופרה כם עזרה לנו לשדרג את העיצוב ויצא מהמם!!!!!!!!! לאחר שסגרנו הגיע שלב הטעימות: אנחנו לא הבנו שהטעימות הם להרבה זוגות יחד (מסתבר שהיה מייל שלא שלחו לנו בטעות) אז כאשר הגענו לטעימות אחריי פקקים ועצבים ממש נלחצנו שזה לא אנחנו ועוד כמה זוגות ומודבר ב20 זוגות לפחות). באנו במטרה לסגור פינות והאולם מבחינתו זה ערב של לטעום, להנות וללכת לחשוב על הדברים בבית - כנראה בצדק. פה בעיקר הייתי אומרת שכדאי לדעת, אם היינו יודעים שזה כך מראש היינו מקבלים זו בצורה הרבה יותר טובה במקום התפרצות הזעם שהייתה לי במקום. לאחר הטעימות התחלנו לעבוד מול תאיר שהיא מתאמת האירוע מטעם האולם. בפגישה עם תאיר קיבלנו הרגשה מעולה - שסוגרים הכל. סגרנו את התפריט והסכימו כמעט לכל שינוי שביקשנו (כל הכבוד לליאור מנהל הקייטרינג, היו לא מעט שינויים). האמת שהייתי ממליצה לאולם לעשות את הפגישה עם תאיר הרבה לפני על מנת שהזוג יהיה רגוע בחודשים לפני האירוע. אחריי הפגישה עם תאיר היא הייתה זמינה לכל מענה ובקשה שלנו - והיו כמה שיגעונות. תאיר אומנם צעירה אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם - היא יודעת מה היא עושה. יום האירוע: אנחנו שכרנו את כל החדרי לינה במקום ביום באירוע (6 סך הכל) חדרי הלינה היו מעולי ונקיים, תביאו שמפו ומרכך - יש רק סבון. אני התארגנתי במקום של האולם שהוא מהמם. הייתה לנו בעיית חשמל קטנה של חוט רופף שהקפיץ את הפן. האולם מייד העביר אותי מקום וסידר מראה וכל מה שצריך. הם היו 10 וכמובן שתיקנו את הבעיה תוך שעה. בנוסף הם עזרו לאבא שלי עם הקמה של חופה מיוחדת שלנו שזה היה ממש ממש חשוב למשפחה שלי. הם שמרו מקומות לנכים כמו שביקשנו והיו מעולים בכל מה שביקשנו מבחינת נגישות - מי שזה חשוב לו שישלח לי מייל ואסביר במפורט. מנהל האירוע היה ארנולד שהוא באמת בחור מקסים ותקתקן - כמו כן שכרנו מנהלת אירע מטעמנו שעבדה איתו (זה לפוסט אחר). בעיקר לא שמעתי על בעיות. לא הושבה, לא אוכל ושום דבר אחר. אז ארנולד עשה את עבודתו נאמנה. קבלת הפנים בחוץ הייתה מהממת, האורחים השתגעו מהאוכל ברמות אחרות: קשה מאוד להוציא סטייק עסיסי ל400 איש והם עשו עבודה מעולה. האסאדו והסביצה הקבלת פנים היו מעולים. האירוע סך הכל תיקתק והאמת שהם עשו הכל שיהיה אירוע מעולה. כמה נקודות לשיפור, לא כביקורת רעה אלא דברים שכדאי לשים לב שאתם סוגרים איתם ועל מנת שיהיה אירוע 100 אחוז ולא 99 אחוז מושלם(באמת שהיה קשה למצוא)
- לסגור כמה שיותר בחתימת חוזה (אם חשוב לכם שיהיה טוניק בבר ואין בתפריט שימו את זה בחוזה בשלב החתימה). אתם עוברים הרבה ידיים (עופרה, ליאור, תאיר ומנהל אירוע) מה שרשום זה מה שקובע. - לוקח זמן עד שמתחילים לסגור את הפרטים - אל תילחצו כמונו.. אמרו לנו שיהיה בסדר ובאמת הכל היה מעולה
- היה פאדיחה קטנה ששכחנו לנעול לנו את הכספת ועלינו על זה 20 דקות אחריי שהתחילה קבלת הפנים. הכל בסדר ולא נלקח כלום. פשוט תוודאו שזה קורה, סתם נלחצנו. - בקבלת פנים היה תורים ארוכים מידי, במיוחד בעמדה של האסאדו, צריך לבקש יותר כוח אדם בהגשה של קבלת הפנים. ליאור היה בסדר גמור כשהערנו על העניין בסגירה ופיצה אותנו. - לא היה פירות העונה הקינוחים למרות שהיה כתוב בתפריט (לא אסון)
- מערכת אינווט מי. האולם עובד בשיתוף פעולה עם מערכת של הושבה וסידור שולחנות. היה לנו כמה בעיות (נפילת אינטרנט שמנעה מאנשים למצוא את מקומם - חשוב לציין שחזר האינטרנט המארחת הלכה לכל בן אדם האופן אישי ואמרה לו איםה הוא יושב). כמו כן פשוט נעלמו לנו 4 מוזמנים מהמערכת, הזוי. חשוב להבין ששילמנו למערכת עוד 300 שח עבור הושבה ממחושבת שכללה גם סמס לאנשים שעתיים לפני האירוע איפה הם יושבים. מזל :) אולי אגדת דשא צריכים לשקול להחליף את המערכת. יש הרבה מערכות אחרות טובות בשוק.
- אם אתם נשארים לישון במקום תבקשו את הטלפון של האיש צוות שישן המקום עם המפתחות לשערים. כל מה שאתם רוצים לדעת כמו מה לבחור בתפריט ועוד דגשים תרגישו חופשי לשלוח לי מייל או בפייסבוק ayelet habani
ayelet.habani@gmail.com ...
תאריך קבלת השירות: 21/12/17 אהבתי: באמת שכמעט הכל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.