היי יניב,
צר לנו על התחושות הלא נעימות.
לאחר סבב הטלפונים הראשון שביצענו, התקשרתם להתלונן כי קיימות מספר רשומות שלא הגיוני שמסומנות כ״לא מגיעים״.
הסברנו שבדיוק בשביל המצבים האלה אנחנו מבצעים את העבודה, כדי לגלות הפתעות כאלה לפני ולא ביום האירוע. כיוון שאמרתם שזה מאד חריג, על מנת להוריד כל ספק התקשרנו שוב ואכן קיבלנו את אותה התשובה (דבר אשר גרם לנו להיראות לא מקצועיים בעיני האורח). כמובן שדאגנו לעדכן אתכם מיד לאחר השיחה.
בכל יום ביצענו סבב טלפוני כפי שהתחייבנו בפניכם וכמובן שקיים תיעוד לכל הוצאת שיחה. ביום השני לאחר סבב הטלפונים אחוז המענה כבר עמד על 85%. בסוף אישורי ההגעה אחוז המענה עמד על 98%.
על כל פעולת עריכה שמתבצעת במערכת קיים תיעוד מי ביצע את העריכה ומתי. העריכה ברשומה בה נכתב 2 כאשר אותו אדם חיי לבד, התברר בוצעה על ידכם (כולל תאריך ושעה שאמרנו לכם) על פי תיעוד המערכת. כאשר מדובר בכמות גדולה של רשומות, אנו מבינים כי קשה לעקוב ולזכור כל עריכה שביצעתם, בדיוק בשביל זה קיים התיעוד.
המטרה שלנו היא לעזור לזוגות להתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת האירוע ולהימנע מהפתעות לא נעימות.
נמשיך לפעול ולהשתפר בכדי לתת את השירות הטוב ביותר.
בברכה,
צוות RSVP