האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
התחתנו באולם הגדול טמפיו ב27.9.
החתונה היתה נהדרת, אוכל טוב, שירות מלצרים וברמנים נפלא ומקום יפה ומושקע.
שורה התחתונה מה שבסופו של דבר השפיע על החוויה שלנו היה שלב התשלום.
אני ואשתי לא יכולנו כמובן להיות מעורבים בסידורי ההושבה תוך כדי האירוע, לכן מינינו איש מטעמינו שיעבוד אל מול מנהל האירוע. כ-10 דק לפני החופה הגיע בחור מטעם האולם לחדר חתן כלה שטען כי לא שלחנו את סידורי הושבה באפליקציה easyseat שהאולם מתנהל עמה. השקענו שעות רבות בסידורי ההושבה כך שלא יהיה שולחן אחד לא מלא. בסופו של דבר אמר שהכל יהיה בסדר ונרגענו. לאחר האירוע התגלה שהיה אי סדר בהושבה. אורחים לא קיבלו את הפתקים עם מספר שולחנם למרות שהושבו באפליקציה (שילמנו 1000 שח על שירותי הושבה של האולם). כמו כן אורחים קיבלו מספר שולחן מסויים שלא הופיע על שולחנות האירוע ומצאו את עצמם עומדים עד שנאלצנו לפתוח שולחן רזרבה עבורם. אותו אדם מטעמינו ניסה להשתלט אך נאלץ בעל כורחו את שולחן הרזרבה . היינו מצפים ממנהל האירוע או משירותי ההושבה ששילמנו ממיטב כספינו לעשול סדר בבלאגן ולמלא חורים בשולחנות הרגילים. מה שקרה בפועל הוא שהיו חורים גדולים מידי בשולחנות (אורחים שאישרו הגעה ובסוף לא באו) אך לא מולאו. למרות החורים נפתחו 2 שולחנות רזרבה שלא לצורך. בשלב התשלום העלינו את הסוגיה בפני המנכל אלי שפגש אותנו, אך נתקלנו בסירוב נחרץ מצדו להתחשב בבעיות שנגרמו מצד ניהול האירוע וסידורי ההושבה. בפועל נאלצנו לשלם כ-40(!) מנות יותר מכמות האורחים שהגיעו בפועל. מנהל האירוע החתים את האיש מטעמינו בתחילת האירוע מבלי לספור מולו כמות שולחנות ואורחים. המנכל נתן לנו תחושה נוראית שאנחנו צריכים להתחנן שלא לשלם 8000 שקל יותר ממה שהיינו צריכים לשלם. זלזל בנו ואמר שאין ברירה וצריך לשלם ואמר זאת באווירה מאיימת. הרגשנו שאנחנו צריכים לשלם על בלאגן שנגרם מאי סדר של האולם (בניהול האירוע וההושבה) ושהפסדנו אלפי שקלים שלא לצורך. האירוע בכלליותו היה טוב, אך הסיום הצורם ששילמנו הרבה יותר ממה שסוכם צרם והעיב על הכל. בדיעבד, אחרי שקראנו ביקורות נוספות (לאחר החתונה) גילינו שלא מעט מתחתנים חוו את אותה תחושה(ביקורות שהתווספו לאחר שסגרנו שם). לכן ממליצים לשים אלף עיניים ואולי לשים 2 3 נציגים כדי לטפל בכל ענייני המנות הללו אם סגרתם שם, חבל שתשלמו הרבה הרבה יותר ממה שסיכמתם בפגישה....
תאריך קבלת השירות: 27/09/17 אהבתי: אוכל נהדר, שירות טוב של המלצרים והברמנים, תאורה והגברה ברמה גבוהה לא אהבתי: שירות רע של אנשי צוות ההנהלה מחיר: 73,000 הערות לגבי המחיר: סוכם על תחילה מחיר נהדר, אך בפועל שילמנו ביוקר והרבה יותר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.