האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אתחיל בכך שהשמלה היתה יפייפה. יחד עם זאת, התהליך והחוויה של מדידות השמלה ותפירתה היו סיוט שלווה בחוסר מקצועיות; למדידה הראשונה נתפרה לי השמלה הלא נכונה, דבר שגלי גילתה (כי רק אז היא טרחה לבדוק) כשכבר הגעתי לסטודיו בשעה שתיאמנו. במקום להתנצל ולפצות אותי, גלי הגיבה בהתגוננות, העירה לי על שרזיתי יותר מדיי וקבעה מדידה ראשונה חלופית. בהמשך, לפגישה השלישית, לאחר שהגעתי עם אמי ואחותי לשעה שנקבעה לנו, גלי הודיעה שהשמלה לא מוכנה והורתה לנו לחזור עוד שעתיים. כשחזרנו כעבור שעתיים, מדדתי שמלה שפעם נוספת נתפרה באופן שגוי ממה שנחתם בחוזה. זה היה פחות משבוע לפני החתונה ולכן יום לפני החתונה התבקשתי להגיע למדידה אחרונה (שוב!) ולהמתין 4 שעות עד שהשמלה תיתפר. מעבר לכל זה, היחס של הצוות אליי ולמשפחתי היה קר וחסר סבלנות ואף לא פעם אחת במשך השעות הרבות שהמתנו בסטודיו, לא הוצעו לנו קפה או כיבוד כלשהו. בקיצור, למרות שהשמלות מאד יפות, אני מאד לא ממליצה ובדיעבד לא הייתי סוגרת אצל גלי קרטן....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
שלום אלה,
נתחיל בזה שאנו מתנצלים שיצאת מפה בתחושה לא נעימה שגרמה לך לכתוב עלינו חוות דעת זו.
גלי זוכרת אותך ודי מופתעת ממה שרשמת פה.
אמנם, היתה טעות אנוש במתפרה, לגבי המדידה הראשונה שלך, אך גלי מיד דאגה לטפל בזה ובך באופן אישי בהמשך כל התהליך.
לגבי זמני המתנה, אכן היית ביום שהיו בו עיכובים וזמני המתנה ארוכים מפיאת איחורי הגעה של כלות אחרות.
חשוב לציין, שלאורך כל התהליך גלי דאגה לך באופן אישי וניסתה לעשות הכל שתהיי מרוצה!
קצת מוזר לקבל חוות דעת כזו לאחר כל הפירגונים שקיבלנו ממך בסוף התהליך...
צר לנו מאוד שלמרות כל המאמצים הינך מרגישה כך.