יולי שלום.
מאוד עצוב לי לקרוא את דברייך.
וכמו שאת "לא רוצה לפגוע בפרנסה של בנאדם" וחשוב לך יותר "להזהיר כלות" כך לי חשוב לשים דברים על דיוקם!
את השמלה שלך את רכשת בסייל מיוחד במחיר מבצע. את שילמת עבורה 2000 ש"ח בלבד לקנייה, במקום המחיר האמיתי שלה שהיה 8000 ש"ח בהשכרה!!!
כבר בפרסום שדרכו הגעת היה רשום מראש שהמחיר 2000 ש"ח כולל מע"מ (כלומר 1700 + מע"מ) אינו כולל תיקונים (לידיעתך, עלות הבדים של השמלה שברשותך יקרה יותר) ובמידה ותרצי לבצע התאמות או שדרוגים לשמלה זה כרוך בתשלום. זה גם נאמר והוסבר לך במעמד המכירה.
אף אחד לא הכריח אותך לעשות את ההתאמות אצלנו, יכולת באותה מידה לקחת אותה ולעשות התאמות ושדרוגים אצל תופרת.
אני יכולה להבטיח לך שהמחיר שתופרת היתה מבקשת ממך עבור זה היה בוודאות גבוה יותר.
תיקונים, התאמות ושדרוגים זה זמן עבודה. זמן שאנחנו משלמות עבורו הרבה מאוד כסף. את בוודאי לא מצפה שנשלם לך על מנת שתרכשי מאיתנו שמלה. או שאולי כן?
בימי שישי הסטודיו פתוח עד השעה שתים בצהריים אך לא מתקיימות מדידות מאחר ואין תופרות.
התופרות נמצאות כל יום בין תשע בבוקר לשבע בערב (עשר שעות עבודה רצופות) ואנחנו משתדלות לקבוע פגישות עד השעה שש מאחר ומדידה אורכת בין חצי שעה לשעה והסטודיו נסגר בשעה שבע.
לגבי אורך השמלה - יש הרבה כלות שבוחרות בנעליים נמוכות לחתונה על מנת שיהיה להן נוח לרקוד. אף אחד לא יכול לדעת מראש מה גובה הנעל שתבחרי והארכת שמלה כרוכה בהוספת הרבה בד לשמלה ובעבודות תפירה שלוקחות הרבה זמן + עבודות יד.
לצערי, מתלונותיך ניכר שאינך מעריכה את זמן העבודה שלנו או את ההוצאות שהיו לנו עבור התאמת השמלה לגוף שלך ולתוספות שביקשת (כמו שרוולים לדוגמא).
אמנם המכירה הזאת נועדה על מנת לעזור לכלות שידן אינן משגת לרכוש שמלות ברמה של השמלות שלנו אבל יש גבול.
מאחלות לך שלפחות בדברים אחרים תדעי להעריך את מה שאת מקבלת קצת יותר בתבונה.
מזל טוב! ואני בטוחה שכלות שיקראו את מאות התגובות המדהימות שכתבו כאן לפנייך ידעו לעשות את החשבון הנכון עבורן.