האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
התחתנו בעלמה ביוני 2017. במבט ראשון הכל היה נראה מצויין, אורון המנהל אירוע מדהים, מוטי האחראי על המטבח ממש אחלה, כמה ימים לפני הארוע עוד שיגענו אותם עם בקשות למנות גלאט כשר ומנות ילדים והם באמת היו סבלניים ונחמדים ונענו לכל הדרישות שלנו. שילמנו בשמחה הרבה כסף (הרבה יותר ממה שהציעו לנו רוב האולמות האחרים) בשביל שהאורחים שלנו יקבלו את הרמה הגבוהה ביותר והחתונה תהיה נפלאה. אז כך חשבנו שיהיה. הדבר היחיד שעיצבן אותנו בזמנו זה שבמעמד חתימת החוזה פתאום "נזכרו" להגיד לנו שבקבוקי שתייה על השולחנות זה עוד 5 שקל לאדם. ולתומינו חשבנו שבזה יסתיימו העצבים שלנו עליהם. בפועל... בארוע היו הרבה פאשלות (ברמת ההרגשה- בזיון). הסידור של השולחנות לא היה נכון (לרב שערך את החופה לא היה מקום בשולחן עם אשתו), היה איחור גדול בהוצאת האוכל ולדברי האורחים הרגשה של מחסור באוכל. בסופו של דבר חלק מהאורחים קיבלו רק מנה ראשונה, או רק מנה עיקרית, או אף אחד מהם. רוב אלה שקיבלו אמרו שהיה טעים. אחרים נאלצו ללכת לקחת אוכל מאיפה שהמלצרים לוקחים אותו (ובאירוע שאמור היה להיות הגשה) כי ביקשו אוכל מ- 3 מלצרים שונים וחיכו המון זמן ועדיין לא קיבלו. בהתחלה היו סלטים על השולחנות ולא היו צלחות בשביל לאכול אותם. המלצרים סירבו להביא צלחות, אמרו שהצלחות יגיעו רק עם המנה הראשונה (שהגיעה המון זמן אחר כך). האיחור המטורף שיבש את הלו"ז של האירוע ככה שחלק גדול מהאורחים הלכו הביתה לפני המנה העיקרית, הרוב המוחלט הלך הביתה לפני הקינוח, וחלק ממה שהיה אמור להיות בחתונה לא הספקנו לעשות (סבב ריקודים שני, שעמלנו עליו רבות והיה אמור להיות בלי מחיצה, בשונה מהסבב הראשון). אחרי הבושה שהרגשנו מלבייש את עצמינו ואת האורחים שלנו בצורה מחפירה כל כך, ציפינו וקיווינו שלפחות האולם יקח אחריות על מעשיו ויפצה אותנו. בפועל, הרבה מהטענות שלנו התקבלו ע"י עלמה. חלק מהדברים שאמרנו הם ביטלו (למשל האשימו את הכלה בזה שלא היה סבב ריקודים שני, במקום את זה שבשעה רבע לארבע בשישי צהריים עדיין לא הגישו מנה עיקרית אז אנשים הלכו הביתה). בסוף קיבלנו פיצוי שבעינינו הוא נמוך מדי. ובעל האולם עוד צרח עלינו (ממש צרחות) שאנחנו מטומטמים כשביקשנו פיצוי גבוה. פשוט אין מלים לתאר את גודל עוגמת הנפש וההרגשה הנוראית. מתחרטים על שבחרנו להתחתן בעלמה. נ.ב- ליאת הנפלאה (שמוזכרת בתגובות מתחתינו) חתמה איתנו חוזה בעלמה ואז עזבה וכבר לא עובדת שם יותר. שיהיה במזל טוב!...
אהבתי: חופה יפה על המים (בתוספת תשלום 1500 שקל אחרי הנחה) מחיר: 305 הערות לגבי המחיר: שישי צהריים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.