הדעה שלי לגבי עמנואל דיי חצויה. מצד אחד יש הרבה דברים טובים בסלון הזה שראויים לציון ומצד שני לי הייתה חוויה אישית זוועתית, שהקשתה עלי, ופגמה מאד בהנאה שלי ביום המיוחד. אני אנסה לשקף את שני הצדדים. סך הכל הסלון ברמה. מקום יפה ומרווח (עם חניה "אפשרית" בהחלט). העיצובים בשמלות מרהיבים ומעניינים, הבדים יוקרתיים וייחודיים, היחס אישי וחם, ונראה שיש רצון כנה מצד מיכל והצוות שהשמלה תצא יפה, ולשביעות רצונה של הכלה. (יחד עם זאת המחירים בהחלט בהתאם.. ). בחרתי דגם (בתפירה אישית) שאין אותו בקטלוג, ואין שום תמונות שלו באינטרנט. הדבר היווה בעיה, שכן נאסר עליי לצלם, ולא הייתה לי דרך לבחון לעומק: לא את הדגם ולא את השמלה המתגבשת, ולהבין מה מפריע לי.. כבר במדידות הראשונות הבנתי שעשיתי טעות, ואני ממש לא אוהבת את השמלה, ולא מתחברת כלל לדגם הזה, וזה גם לא נראה לי כמו השמלה שמדדתי כשבחרתי (אבל לא הייתה לי שום תמונה להשוות..). בשלבים הראשונים נתקלתי בגישה של "סתימת פה" לבקשות ולטענות שלי (טענות מכל הסוגים). אבל בשלב מסוים הגישה השתנתה ומיכל הקשיבה לי, קיבלה אותי למדידות רבות מהמתוכנן, השקיעה בי זמן רב, הסכימה לבצע שינויים רבים שביקשתי, ודנה איתי בהרחבה באפשרויות השונות. למרות שכלות רבות פוקדות את הסלון מידי יום. היא תמיד זכרה כל פרט בשמלה שלי ואף הייתה התחברות כנה ואוטנטית ברמה האישית. לצערי, מרוב שהייתי עסוקה ב"עיצוב מחדש" של השמלה ומרוב שהייתי "עייפה" מהשמלה הזו..הזנחתי אני את ה "בדיקות הסופיות"- לוודא שהכל נעשה כשורה. (בדיקות שהיו קודם כל באחריות בית העסק, כמובן). בלילה שלפני החתונה, כשאני כבר במלון בחו"ל (החתונה היתה בחו"ל) מדדתי אותה שוב. לתדהמתי הגדולה, גילית שההינומה (אותה הם מוסיפים ברגע האחרון) היתה קרועה, מחוררת ושסועה. ליד הפנים היה קרע באורך של כ 20 סמ, אני ביחד עם אימי נאלצנו לגזור (בצורה חובבנית) חלק מההינומה בכדי שלא תכלול את השסע הגדול. היו עוד כ 5-6 חורים במקומות שונים בשובל של ההינומה, חלקם בקוטר של כ 2 ס"מ. כשסימסתי למיכל על העניין, היא התנערה מאחריות, וטענה שכנראה הריצ' רצ' של האריזה נתפס לי ומשכתי בכוח.. ושזה קרה כביכול אצלי. התאורייה הזו לא אפשרית בעליל!!! 1. הייתי מרגישה אם הרוכסן נתפס (ובטח שלא הייתי מושכת בכוח). 2. דווקא השמלה היתה זו שצמודה לצד הרוכסן, ובה לא היו חורים. 3. החורים והקרעים היו במוקדים שונים בהינומה ולא במקום אחד. בנוסף כל הזמן שמרתי על המארז (שהכיל את השמלה+ הינומה) כעל עניי. אפילו טסתי במחלקת עסקים רק כדי לוודא שהמארז שמור היטב בארון המטוס ואף אחד לא נוגע בו.. במשך כל החתונה דאגתי, כמה אנשים קלטו שצעדתי עם הינומה סמרטוטית לטקס (בחו"ל האורחים יושבים ממש קרוב). ואיך נראיתי עם הינומה שגזורה עקום . בנוסף, היו הרבה "פגמים קטנים" בשמלה שקלטתי בהמשך.. ונראה שברמת "הפניש" והפרטים הקטנים השמלה היתה רחוקה מלהצדיק את היומרה של המקום והמחיר. היה חוסר סימטריה קל במחשוף, היסט מוזר בבד בצד שמאל, היה איזה קשר מוזר בתחתיות של השמלה שהסתבך לי במהלך החתונה, ונוצר מעיין גוש של בד שהתווסף למטה, שהתעסקתי לא מעט להתירו.. כרס מיותר מאחור ללא בן זוג שבלבל תמיד את ה"מלבישה התורנית בשרותים." בד הרשת במחשוף לא היה גזור בצורה "נקייה" ועוד.. גם כשהחזרתי את השמלה, רותי התנערה מאחריות העסק לגבי החורים והקרעים בהינומה (גם אחרי שהסברתי לה כמה אני שמרתי על המארז, ולמה זה לא ייתכן שנתפס הרוכסן) ולא קיבלתי שום התנצלות. לסיכום, את השמלה שלי, לבסוף, לא אהבתי בכלל. אבל כן קיבלתי עליה מחמאות ויש שמלות יפות מאד לעמנואל, ומיכל והצוות עושים המון כדי שהכלה תהיה מרוצה. חבל רק שהחפיפניקיות הישראלית מגיעה בסוף בקו הסיום והורסת הכל. טעון שיפור בבקרת האיכות הסופית, ובמיוחד להינומה שעוברת מכלה לכלה, ומוספת במהירות בסוף.. ולא נתפרת במיוחד.. מקום עם טעם טוב אבל לא מקום לפרפקציוניסטיות!!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק