שלום,
הזוג סגר את האירוע בחודש מאי אשתקד, טופל ע"י מנהל תיק הלקוחות ניר (בולי) , מרגע הסגירה לא נצפו בעיות או כשל שרות. הזוג הוזמן לכל פגישות התאום והן לטעימות, כל שיחה או פניה של הזוג מתועדת וקיבלה את מלוא תשומת הלב !
ב 04/10 במהלך חג ראש השנה יצרה הכלה קשר עם ניר וביקשה להוריד את כמות התחייבות החוזית לפחות מ 300 איש, נענתה בשלילה כי זו הייתה הכמות החוזית המינימלית שלה, אמרה כי לא ידעה שמחויבת לכמות של 300 איש למרות שזה מצוין באופן ברור בחוזה ההתקשרות שלה. במהלך החג שוחחה עם קרן ועם ניר מס פעמים לשנות את הסקיצה ולהוסיף שולחנות. הגיעה לפגישת תאום אחרונה ללא פנקס צ'קים ( לתשלום על כמות רזרבה ) למרות שהוזכר לה על כך מס פעמים, קרן (מתאמת האירועים) קיבלה אותה בביתה כדי לחסוך לה את הנסיעה בחזרה למתחם.
מנהל האירועים יאיר כהן התפטר מעבודתו בלוקא לאחר 5 שנים של עבודה פורייה בשל סיבות אישיות ולא פוטר, אורי וליאור הסגנים שליוו אותו התקדמו למשרת ניהול האירועים בלוקא וביצעו את האירוע על הצד הטוב ביותר.
נטען כי נשכחו מס פריטים, אנו משערים כי אלו פריטי לבוש שנשכחו ע"י אורחים , (נמצא ז'קט והוחזר).
בסופו של דבר, האירוע התרחש והיה מוצלח לכל הדעות אך כמות המוזמנים הייתה נמוכה מזו התחייב האורח ולכן האורח לצערנו כנראה יצא בתחושה מקופחת.
צר לנו על כך שאנו צריכים להעלות את התהליך בשקיפותו המלאה כאן, לצערנו המשוב אינו משקף כלל את ההתנהלות הספציפית למול המזמין הנ"ל.