התחתנתי לפני כחצי שנה ותפרתי אצל סופיה שמלת כלה יחד עם אחיותיי ואמי שתפרו אצלה שמלות ערב.
לאורך כל התהליך, אחותי הקטנה התלוננה על דבר מסוים בשמלה, אך בכל מדידה שבה אחותי התלוננה, סופיה ניסתה לעודד אותה ולשכנע אותה שזה רק בראש שלה, שהכל בסדר.
כשהיא קיבלה את השמלה, ארבעה ימים לפני האירוע, אחותי מדדה את השמלה שוב בבית, ללא הלחץ ונסיונות השכנוע של סופיה, והבינה מה בדיוק הבעיה.
אמי שלחה לסופיה הודעה, אך היא חזרה אליה רק למחרת, שלושה ימים לפני האירוע, ואמרה שאיננה יכולה לתקן לה את הבעיה, אך במקביל ביקשה ממני שאכתוב עליה המלצות וחוות דעת טובות, ואף שלחה לי לינקים, וביקשה שלא אתייחס לעניין עם השמלה של אחותי הקטנה, כי בסך הכל אני מרוצה מהשמלה שלי. לאחר שראתה שאינני מגיבה לה, היא ענתה לאמי ויצרה איתה קשר ואמרה לה שהיא אמנם לא יכולה לסדר לה את השמלה, אך היא תביא לחברתה שתסדר.
בתור אשת מקצוע, אני חושבת שהיה עליה להבין מה מפריע לאחותי ולטפל בזה בזמן, ואם כבר לא טיפלה, לקחת אחריות ולתקן בהתאם, אך היא "העבירה" את השמלה של אחותי לחברתה, ודרשה תוספת למחיר, שכן לא היא מתקנת את השמלה ועל שינויים שדורשים קנייה של חומרים נוספים.
סופיה, היה עלייך לקחת אחריות מלאה(!!!) בעניין תפירת השמלה. בין אם זה במחיר, בחומרים או בעבודה.
אם את רוצה להתפתח ולהצליח בעבודתך, כפי שהבנתי ממך, את צריכה לתת מענה ויחס טוב לכל לקוחותייך. קודם כל היחס האישי ותחושת הביטחון והרגשה טובה ללקוחות!
ואחרי התנהגות זו את מפרסמת בצורה חןפשית תמונות שלהן, ללא אישורן וכאשר הן לא באמת ממליצות. חבל....
לא ממליצה כלל!!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק