מה שקנה אותנו בבחירת מלון רימונים עבור החתונה שלנו היא בראש ובראשונה הנוף המדהים (החלטנו על חתונת צהריים), חוות הדעת הטובות סה"כ,
המחיר הנוח וכמובן הרושם הרב שמנהלת המכירות שני השאירה עלינו יחד עם הבטחות כלליות, גם לצ'ופרים כאלה ואחרים בין היתר. בעיקרון, לא היינו מהזוגות שמנדנדים יותר מדי, סה"כ סמכנו על הצוות (בעיקר על שני מנהלת המכירות וטל פריד- סמנכ"ל האירועים)
כמו באחת הביקורות הנ"ל, גם במקרה שלנו דברים החלו להשתנות לאחר שחתמנו על חוזה. כל מיני הבטחות של שני בע"פ, נראו כאילו לא היו ולא נבראו מבחינתה (וכמובן שהיו כאלה שגם טל דאג לבטל בכל תוקף, או פשוט לאשר בשביל להרגיע אותנו ובזמן אמת להתעלם)
כל ההבטחות שלא התקיימו הן בטלות בשישים לעומת מה שקרה באירוע עצמו, שלכל הדעות, היה לא פחות ממחדל: - הגענו יום לפני בכדי להכין את כל הדברים לאירוע, שבדיעבד אף אחד לא דאג להשתמש בהם (כמובן שהציוד עלה לא מעט כסף) - זר הכלה אוחסן במקום מסויים ובבוקר הבחור היחיד שידע איפה הוא, פשוט לא היה זמין- יצאנו לצילומים בלעדיו (גם הזר עלה לא מעט כסף) - השער לאירוע היה סגור ואורחים בכלל לא ידעו לאן להגיע (גם לפני וגם אחרי השעה שבה התחיל האירוע) - הכספת לא הייתה במקום ואורחים התרוצצו בלחפש אחריה זמן רב וגם לשאול אותנו. - במשך זמן רב מאוד לא היו אנשים במזנונים שהגישו אוכל - הבשר ישב בחוץ בשמש עם זבובים ובצורה לא נאותה וזאת מול אורחים שבים ובאים. - לא היה אלכוהול במשך זמן רב בקבלת הפנים. - כשהסתיימה קבלת הפנים והאורחים נכנסו פנימה, מסתבר שאף אחד לא דאג לעשות סידורי ישיבה (למרות שדאגנו להעביר את הכל, כמו שצריך. חשוב לציין שטל לא ממש דוגל בשיטה של סידורי ישיבה- לטענתו, זה אף פעם לא עובד- "חיים תמיד ירצה לשבת ליד יעקב ולישראלים אין את המשמעת הזו" בשפה שלו) - גילינו שבעלי המקצוע (DJ, צלמים וכד..) ישבו בשולחן שלנו (חתן, כלה, הורים) אף אחד מרימונים כמובן לא טרח ליידע אותנו שזה מקובל שאנשי מקצוע ישבו בשולחן משלהם ולא לקחנו אותם בחשבון. בעקבות זאת, התיישבנו בשולחן ריק ובשיא החוצפה ניגש אחראי המלצרים אלי, לאשתי ולהורים ואמר שהולכים לחייב אותנו אקסטרה על השולחן (למרות שבפועל הגיעו הרבה פחות אנשים מהמתוכנן) - ממש אחרי החופה, ניגש אלינו טל והתנצל. מצאנו את עצמנו מנחמים אותו שנייה אחרי שירדנו מהחופה (ממש לאחר מכן, טל פשוט נעלם מהארוע וגם לא טרח לענות לטלפונים- בעצם מהרגע שנכנסו האורחים פנימה מקבלת הפנים, לא היה מי שניהל את האירוע) לטענתם, הרבה מהבלאגן באירוע נוצר מזה שירד גשם בבוקר של האירוע.
בשורה התחתונה- האירוע היה כשלון. הרגשנו עוגמת נפש וזלזול.
מצאנו את עצמנו מתעסקים בדברים שאף חתן או כלה צריכים להתעסק בהם במהלך אירוע.
הדבר היחידי שהיה טוב באירוע, היה האוכל והעובדה שקיבלנו פיצוי מכובד מהמנכ"ל לאחר שאיימנו בתביעה....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק