לצערי אני נאלצת לכתוב חוות דעת מאוד שלילית ומאכזבת על מלון קרלטון בתל אביב.
אני ובן זוגי בחרנו לבלות את ליל הכלולות שלנו במלון, ושילמנו עבור חבילת אהבה הכוללת הגעה מוקדמת ויציאה מאוחרת, שמפניה וכל מיני נשנושים. למזלי, החלטתי בסוף שאת ההתארגנות שלי ליום החתונה אני אעשה בבית הורי ולא במלון, ושהחלטנו שבן הזוג שלי יבלה את היום במלון עם החברים שלו. יום קודם וידאתי עם המלון שלא תהיה בעיה שהוא ושלושת חבריו יכנסו לבריכה, ונאמר לי שהם יאלצו לשלם 180 ש"ח עבור כניסה לבריכה, לאחר הנחה. אמרתי שאין שום בעיה ושנשלם בשמחה. על היום עצמו אני לא יכולה להעיד כי אני לא הייתי שם, אבל הבנתי מבן זוגי שבסה"כ היה בסדר. כשהגעתי למלון לאחר החתונה, וראיתי את גודל החדר, כל כך שמחתי שלא התארגנתי שם כיוון שהחדר פצפון ואין שום סיכוי שיש שם מקום להתארגנות של כלה ומלוות (חשוב לציין שקיבלנו את אותו החדר שהיינו אמורים לקבל עוד לפני שהחלטתי לא להתארגן שם והם לא שינו את החדר בגלל שהכלה לא הגיעה).
חלק מהחבילה ששילמנו עליה כללה ארוחת בוקר זוגית המוגשת לחדר. לאחר שהזמנו את ארוחת הבוקר הגיעה אלינו ארוחת בוקר ליחיד, עם 3 לחמניות מאוד מאוד קטנות ומאוד מאוד יבשות, כאשר יתר האוכל ספוג במיץ תפוזים.
התקשרתי לשאול מה בארוחה שקיבלתי נחשב ארוחה זוגית, ונאמר לי שלא הזמנו זוגית אלא ארוחה ליחיד ושהם מביאים לי ארוחה נוספת. ביקשתי שגם יביאו לנו עוד כמה לחמניות ואמרו לי שאין בעיה.
כשהגיעה הארוחה השניה, לא הגיעו עוד לחמניות, לא הגיע חלב לקפה, ושוב, מיץ התפוזים חגג שם על האוכל. בשלב הזה כבר לא היה לי כוח או תאבון לעשות עם זה שום דבר והלכנו לספא. יאמר לזכותם שהמעסות בספא היו מאוד מקצועיות, אבל בחדר המתנה המזגן דולף וכל הזמן טפטפו עליי מים.
כשהגענו לעשות צ'ק אאוט התחיל המחדל האמיתי. ראינו כי חויבנו קרוב ל-1000 ש"ח על דברים שלא היו ולא נבראו.
חייבו אותנו על דברים שהוצאנו כביכול מהמיני בר (אף אחד מעולם לא נגע או רצה לגעת במיני בר, גם בעלי וחבריו בקושי היו בחדר בשביל להתעסק בזה), חייבו אותנו על שיחת טלפון שכביכול נעשתה (היום בעידן הסלולרי לא ברור לי למה שמישהו ינסה להתקשר ממלון), חייבו אותנו על ארוחת הבוקר בחדר (למרות שזה חלק מהחבילה) וחייבו אותנו על הכניסה לבריכה מחיר מלא של 269 ש"ח ולא 180 ש"ח כמו שהובטח. אני אפילו לא אדבר על המחירים שגבו מבעלי וחבריו על שתיה בבריכה שזו שערוריה מסוג אחר כבר, 30 ש"ח לכוס בירה, כמובן... כל זה לפני מעמ.
כשראינו את החיובים והתלוננו עליהם הגיעה נציגת שירות מאוד לא חביבה שנעלבה שבעלי אמר לה שאנחנו מרגישים שעושים לנו שיטת מצליח ואמרה שמה שלא צריך לא יחייבו אבל היא תבדוק קודם. בזמן שתיקנו את החיוב, מספר פעמים כיוון שלא הצליחו בפעם אחת לתקן את החיוב, הספקנו לשמוע לידנו אורח נוסף, תייר שמתלונן שחייבו אותו על לילה שהוא בכלל לא שהה במלון. הבנו שזו כנראה דרך הפעולה של המלון.
לאחר שיצאנו מהמלון, כעבור מספר שעות קיבלתי מייל התנצלות מהמלון והבטחה כי הם יעשו בדיקה עם הגורמים האחראים בעניין.
רשמתי חזרה כי הבדיקה שלהם אינה מענייני אלא אותי מעניין איזה שירות קיבלתי. שוב התלוננתי על ארוחת ואמרתי שכשהתלוננתי עליה בקבלה זה לא ממש עניין אף אחד, ואז בתגובה נאמר לי שאני מקבלת ארוחה זוגית מתנה.
אז אני שמחה שלבסוף הם הבינו שהם כן צריכים לתת איזה שהוא פיצוי, אבל לאכול שם לא ממש בא לי, כי הארוחה באמת ובתמים, לא טובה. חבל לי שיום לאחר הנישואים שלנו הם לא טרחו קצת יותר לגרום לנו לצאת מרוצים, בטח אחרי המחיר המופקע ששילמו. תודעת שירות, זה לא שם. ...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק