התחתנו ביום שישי 29.7.16 בפורט 15 - מקום מדהים ביופיו, אינטימי, קסום ומיוחד. ביום האירוע הכל עבד כמו שצריך, הכל תיקתק, האוכל היה מצוין, כל מה שביקשנו קרה ובצורה הטובה ביותר. הרבה ובעיקר בזכות חנן, מנהל האירוע המדהים. חנן תקתק את האירוע, היה עם היד על הדופק, דאג וסידר את הכל כך שאנחנו לא הרגשנו אף תקלה או בעיה. האוכל היה מיוחד וטעים מאד, קיבלנו פידבקים נפלאים מהאורחים. הקייטרינג של טעם הכרמל עמם עובד המקום עבד מצויין ובלי בעיות, לא היה חסר כלום, צוות הבר היה מעולה ובכלל על ההתנהלות ביום האירוע עצמו יש לנו רק דברים טובים לומר. לצערנו ליום החתונה הנפלא שלנו קדמה התנהלות לא נעימה ומתסכלת מול האולם. במהלך תהליך סגירת החוזה מול רובי, איש המכירות, הרגשנו שיש לנו אוזן קשבת, שדואגים לנו ושיש לנו איש קשר זמין ונעים. זו הייתה אחת הסיבות המרכזיות בגללן החלטנו לקיים שם את האירוע. מספר שבועות לאחר חתימת החוזה, רובי יצר איתנו קשר הודיע לנו שהוא עוזב את הפורט. הוא הבטיח שאנחנו בידיים טובות, אבל משם הכל הלך והידרדר... היה נראה שמרגע שרובי עזב אף אחד באולם לא ידע על קיומנו, לא טרח לעדכן או להמשיך את הקשר מולנו. לאורך כל התקופה לא היה לנו איש קשר קבוע שמכיר אותנו ויכול לתת תשובות, בכל שאלה שהייתה לנו (ועולות הרבה שאלות לאורך תכנון חתונה) הרגשנו שאנחנו רודפים אחרי האולם, מתקשרים ואין מענה, אומרים לנו שיחזרו אלינו ולא חוזרים, מבטיחים תשובות וחוזרים עם חצאי תשובות. בכל פניה שלנו קיבלנו מענה ממישהו אחר, ובכל פעם מחדש היינו צריכים להזכיר מי אנחנו, עם מי דיברנו, מה שאלנו, ומה הובטח. כל בירור דרש מאיתנו המון התעסקות מתסכלת, וגם כשהערנו על הנושא לא השתנה דבר. בתור זוג שעומד בפני אירוע כל כך חשוב, רצינו מאד להרגיש בטחון, להרגיש שיש לנו אוזן קשבת באולם שלו אנחנו משלמים כל כך הרבה, ולצערי בשום שלב לא הרגשנו שיש לנו למי לפנות. החוזה שלנו היה מותנה טעימות אך איש לא טרח לקבוע איתנו טעימות (כפי שהובטח מראש שייעשה). בשלב מסויים התחלנו לדאוג, פנינו אנחנו כדי לברר איפה עומדים הדברים, אחרי שהצלחנו להשיג את האולם הם הפנו אותנו לקייטרינג, ושם נבהלו ולא הבינו איך קרה שעד עכשיו לא היינו בטעימות ואיך המשרד בפורט פספס אותנו. אז "מיהרו" לקבוע לנו טעימות, אך בגלל שהיו הרבה זוגות וחגים בדרך הדבר לקח זמן רב. גם בשביל פגישה עם מנהל אירוע היינו צריכים להתקשר, להציק, לשאול ולהמתין כדי לקבל תשובה או תאריך. בפגישה עצמה עלו נושאים רבים שסגרנו מול רובי אך האנשים בפורט לא ידעו (בכל בקשה נאלצנו להראות את החוזה והנספחים שלנו כדי לאמת את דברינו, ואז התרצו ואמרו שאכן הובטח לנו ולכן נקבל). כשבועיים לפני החתונה, מידן מהפורט התקשרה כדי לסגור את הפרטים בענייני התשלום ועלתה אי הסכמה בנושא מנות הילדים. בעוד שכשחתמנו על החוזה נאמר לנו ע"י רובי כי מנה משלם כל ילד מעל גיל 5 כשדיברנו עם מידן היא טענה בתוקף שאין דבר כזה (בגדול שאנחנו משקרים) ושכל ילד מעל גיל 3 תמיד חייב במחיר מנה. כשארוסתי הסבירה לה שזה לא מה שסגרנו מול רובי, התגובה של מידן הייתה תוקפנית למדי ובגדול הרגשנו ששוב האולם לא יודע מה הובטח לנו ושאנחנו צריכים לנסות ולהוכיח מה נאמר בשיחה שקרתה מול נציג שלהם לפני כמה חודשים. כשמנהל האירוע עלה לשיחה, הוא אמר שגיל התשלום למנת ילד מתחיל מ-4 בעוד שמידן טענה לפני כן בתוקף שהגיל הוא תמיד תמיד 3, ובעוד שאנחנו סגרנו מראש על -5 עם נציג אחר... השיחה נגמרה בדמעות של ארוסתי, שבועיים לפני החתונה, מרוב תסכול ולאחר שהרגישה שפשוט אין עם לדבר, ושנמאס לנסות ולהוכיח את הדברים שהובטחו לנו ע"י הפורט בעבר. לסיכום, האירוע היה חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת. המקום מיוחד ומדהים ביופיו, האוכל נפלא, מנהל האירוע מקצועי מאד. לצערנו בכל זאת האירוע שלנו "נצבע" גם בחוויות הלא נעימות שקדמו לו בהתנהלות מול הפורט. ההתנהלות מול מידן באמת הייתה אחת החוויות הגרועות שהיו לנו מול נותן שירות כלשהו אי פעם. אנחנו ממליצים בחום לכל מי שבוחר להתחתן בפורט (ואנחנו ממליצים בחום על המקום כמקום, על מנהל האירוע, על הקייטרינג, על הבר, על העיצוב המדהים) להכניס לחוזה כל הבטחה, כל נושא, כל אמירה שעולה מול איש המכירות שלכם + להקליט את הפגישה למען הסר ספקות עתידיים....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות