האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
למרות שלא הייתה לי סבלנות לכתוב פוסט החלטתי לכתוב כדי להזהיר את הכלות האחרות.
התחתנתי לפני שבועיים ובמהלך ההכנות והמדידות של השמלה חוויתי עוגמת נפש נוראית על ידי המעצבת מימי-בריידל.
הגעתי למימי-בריידל שלושה חודשים לפני החתונה. מימי-בריידל היא מעצבת שמלות כלה מבאר-שבע ולאחרונה פתחה סלון כלות בתל אביב ברחוב דיזינגוף פינת נורדאו. למימי הייתה שמלה שאהבתי בצבע שחור וסיכמנו שהיא תעשה לי בדיוק אותה שמלה בצבע לבן. נשמע הכי פשוט, נכון? אז זהו שלא! מרגע שסגרנו את העסקה מימי באופן קבוע לא הייתה זמינה, לא הגיבה להודעות ודחתה את הפגישות. עד שהצלחתי לתאם מדידות שום דבר לא היה מוכן ועשוי כמו שתיאמנו מראש: פעם החצאית לא הייתה תפורה, פעם בחצאית היה שסע שלא ביקשתי ולחולצה לא היו תפורים השרוולים ובפעם אחרת החצאית הייתה מבד שונה ממה שסיכמנו עליו. התפירה שלה הייתה מאוד לא מקצועית, עקומה, לא מוקפדת ואפילו מביכה. בכל פעם כשניסיתי לברר מתי השמלה תהיה מוכנה או כשהערתי לה שהדברים שונים ממה שסיכמנו עליהם היא הייתה הופכת חסרת סבלנות, כועסת ומאשימה. התחושה אצלה בחדר המדידות תמיד הייתה מתוחה ורק חיכיתי לעוף משם. גם לחברותיי ולאימי הייתה מתנהגת בחוסר סבלנות ובזלזול.
ככל שמועד החתונה התקרב התחלתי להילחץ שהשמלה עדיין לא קרובה להיות מוכנה. דיברתי עם מימי בטלפון והיא הבטיחה לי שבמדידה הבאה השמלה תהיה בשלבי סיום. לקחתי במיוחד יום חופש מהעבודה ונסעתי עם חברה מתל אביב עד לבאר שבע (מימי עובדת בת"א רק בימי שישי ואין לה שם תופרת. בשאר השבוע היא בבאר שבע... כמובן שהיא לא אמרה זאת כשסגרנו את העסקה בת"א!). כשהגענו מימי התעלמה מקיומנו, אילצה אותנו לחכות המון זמן וכשסוף סוף נכנסנו לחדר המדידות – הפלא ופלא – גילינו שהשמלה עדיין לא קרובה להיות מוכנה!!!! הייתי בשוק! כשביקשתי ממנה באסרטיביות שתבטיח לי שהשמלה תהיה מוכנה שבוע לפני החתונה היא התעצבנה, התחילה לצעוק ופוצצה את העסקה בינינו. מימי הותירה אותי שלושה שבועות לפני חתונתי ללא שמלת כלה!!! לא האמנתי שזה קורה לי... התחלתי לבכות וחברה שלי ניסתה לדבר איתה כדי לסדר את העניין, אבל היא נעלה את דלת הסטודיו ולא אפשרה לחברה שלי להיכנס. היינו המומות! מעולם לא נתקלתי ביחס כל כך תוקפני, חסר אחריות, מעליב ולא מקצועי. במקביל עברה בי תחושת הקלה מטורפת שהיא פוצצה את העסקה – שמחתי שלא אצטרך להתמודד אתה עוד ועם השמלה שהיא הייתה תופרת. ולמזלי, שבועיים לפני החתונה מצאתי את יואב ריש ושותפו נתנאל – מעצבים מדהימים, שירותיים ומקצועיים.
הכול אצלם מוקפד והתפירה איכותית. מיד כשהגעתי קבענו לו"ז מסודר ותאריכים למדידות. ובכל מדידה האווירה הייתה נעימה, אדיבה ורגועה. זה היה הבדל של שמיים וארץ, לא האמנתי שלרגע סבלתי את ההתנהגות הברברית והבריונית של מימי בריידל.
אני כל כך מודה ליואב ריש על החוויה המתקנת ועל השמלה המהממת שקיבלתי!
איכות אחרת, תפירה מדהימה!!! פשוט מקסים!
...
תאריך קבלת השירות: 24/05/16
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.