מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   דון אמור   >   חוות דעת של Marina
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על דון אמור

Marina
כתבתי עוד חוות דעת אחת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
את חליפת החתן קנינו חודשיים לפני האירוע, משום שבעלי לא מתגורר בארץ ורצינו לסגור את כל הקצוות מראש, ולא ברגע האחרון. החתן הגיע לביקור של שבוע בארץ, ועוד באותו היום שנחת, נסענו לקנות את החליפה. על החנות שמעתי מספר פעמים, והחלטנו להתחיל שם. לאחר שבחרנו חליפה לחתן, נדרש תיקון של מכפלת בלבד. שמחנו שמצאנו חליפה טובה, ושהצלחנו לעשות זאת מהר מהמצופה. הסברנו בחנות שיוני בארץ רק לשבוע ולכן נשמח אם נוכל לבוא ולמדוד בהקדם. כמובן שתשובתם הייתה חיובית, ויצאנו משם בהרגשה טובה. המכנס היה מוכן רק לקראת סוף השבוע, וכשבאנו לאסוף אותו גילינו לתדהמתנו שהמכנס צמוד מאוד ! ברמה שהחתן בקושי הצליח ללכת, שלא לדבר על לסגור את המכנס. מבדיקה של המוכרת עלה כי התופרת עשתה הצרה של 5 ס"מ במכנס בנוסף למכפלת, וזאת למרות שלא היה צורך בכך. כאן הסיפור החל להסתבך. החתן היה צריך לחזור לחו"ל מיד לאחר הסופ"ש, ככה שנוצר מצב שאי אפשר לתקן את המכנס בזמן. המוכרת הבטיחה לנו שמדובר בהצרה שניתן לפרום בקלות, ושהם יעשו את מרב המאמצים שנוכל לראות את המכנס לפני הטיסה. בנוסף היא הציעה שהם ישלחו את החליפה המתוקנת הביתה (היות שאנחנו לא גרים בסביבה) עם שליח, דבר ראשון על הבוקר. מיותר לציין שהחתן לא הספיק למדוד את המכנס לפני שחזר לחו"ל, וכמובן שהשליח לא הגיע באותו היום. לאחר בירור עם החנות, נאמר לנו שהשליח עבר תאונה, החליפה חזרה לחנות, וחברת השליחויות תשלח אותה שוב בהקדם. כך עברו מספר שבועות, עד שהתברר לבסוף שהשליח הוא חבר של אחד העובדים ש"עשה טובה" והביא את החליפה לביתו באותו הישוב בו אנחנו גרים, והייתי צריכה להביא אותה ממנו. החתן הגיע לארץ כשבוע לפני החתונה ומדד את המכנס בשנית. ושוב המכנס היה יחסית צמוד. נאלצנו להגיע לחנות פעם נוספת! הפעם הסיפור שלהם השתנה. לטענתם המכנס שקיבלנו לאחר התיקון הראשוני היה בכלל מכנס אחר, שהגיע במשלוח חדש, שגזרתו מראש הייתה צרה יותר. ואילו המכנס הנוכחי שהם שלחו עם השליח הוא אותו מכנס מקורי שהחתן מדד בחנות חודשיים קודם לכן, כך שאין סיכוי שהוא צר מדי. לאחר ויכוחים רבים, החלטנו לקחת את החליפה כמו שהיא, ולחפש לחתן מכנס אחר (נוח יותר) שיוכל להחליף לאחר החופה. אני חושבת שעבור חנות שלוקחת מחיר גבוה ממחיר השוק, חווית הקנייה ושירות הלקוחות לא היו מספקים. לא אמליץ למכרי עליהם בלב שלם....
תאריך קבלת השירות: 24/01/16
אהבתי: מקום צעיר מתאים לקניה של בגדים לאחים של החתן והכלה
לא אהבתי: התנהלות ושירות גרועים מאוד
מחיר: 2,400
הערות לגבי המחיר: עם מחיר כזה, כדי שרמת השירות תהיה בהתאם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
דון אמור
bizresponseimage
3.1K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת