שרון, צר לי שזו היא חוייתך ושזה מה שראית לנכון לרשום. אי אפשר לרצות את כולם, זו משימה בלתי אפשרית. הבטחת להפיץ את סיפורך באינטרנט ואכן קיימת. מאוד מעליבה חוסר ההערכה שלך. אני לא מבינה מדוע אינך סבורה שלעבודתנו יש מחיר. העובדה היא, שביום שלקחת את שמלת הכלה שלך מהסטודיו היית מרוצה מהתוצאות. כל אחת מבקשותייך בוצעה במקצועיות וביעילות, והשמלה הותאמה למידותייך. עמדנו בכל התחייבויותינו, ואף נעשו שינויים בשמלה לבקשתך, שלא נכללו בהזמנה וללא תוספת מחיר.
רכשת את השמלה במסלול האקספרס, אשר מקנה הנחה של 30% (!) מהמחיר המקורי, כולל שמלת כלה חדשה לקניה, התאמות למידותייך והינומה. תיקונים ושינויים מתומחרים בנפרד והם לא כלולים ב"אקספרס". כאמור, למרות זאת, ביצענו שינויים לבקשתך וללא תוספת עלות. הקונספט של שימקה הוא שמלות מוכנות לקניה אשר עוברות התאמה לגופך. תוספת תשלום עבור שינוי בגזרה הוא מקובל לכל הדעות (וכמובן רשום בבירור על דף ההזמנה).
מספר ימים לאחר שלקחת את השמלה מהסטודיו, החלטת שאת מעוניינת בשינוי מהותי של העיצוב.
השינוי המדובר אותו ביקשת שנבצע היה מחויב בתמחור נוסף שכן לא מדובר על מחדל מצידנו אלא על שינוי דעתך בנוגע לעיצוב השמלה ולכן העסק לא אמור לשאת בעלות השינוי הזו. בהמשך השיחה אף הורדתי עבורך את מחיר התיקון ב30% אבל את מצידך רק הבעת זלזול וחוסר כבוד לזמננו ולעבודתנו.
אני רואה בחשיבות רבה שמירה על מחירים שפויים ביחס לשוק ועושה מאמצים גדולים על מנת לשמר זאת.
הסיבה שאני מאפשרת רכישה של שמלת כלה במחיר מוזל ובהנחה משמעותית היא מתוך עקרון שאת תקבלי מחיר נטו ולא ברוטו. חבל לי שאת לא מצליחה להבין ולכבד את השרות אותו קיבלת ואת הצד השני של המתרס.