האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
קיצ'ן הוא קייטרינג הבית של מתחם נאות קדומים ולכן לא היתה לנו כלל בחירה, את החוזה התננו בטעימות שהיו מצויינות ולכן גם המשכנו איתם.
היינו בסך הכל ב-3 טעימות שלא נפלו אחת מהשניה וגם בפגישה איתם קיבלנו יחס מצויין (מערן מנהל הקייטרינג) והיתה התחשבות בדרישות שלנו, בעזרתם הצלחנו לשלב אוכל בשרי, צמחוני וטבעוני שהרוב הגדול יהיה גם נטול גלוטן. בהחלט מה שרצינו. והאורחים התלהבו מהאוכל שהוגש להם, כך שרמת האוכל לא היתה מקור האכזבה שלנו.
ביום החתונה היה במעונן חלקית עם טפטוף קל לפרקים קצרים. כשהגענו למקום האירוע עודכנו לראשונה על ידי מנהל האירוע מטעם הקייטרינג כי הם החליטו לשנות את צורת ההגשה במנות הפתיחה ללא התייעצות איתנו כלקוחות - במקום להעמיד עמדות הגשה החליטו להגיש את המנות כמסתובבים - דבר שכלל לא רצינו, אך בדקה ה-90 לא היה לנו מה לעשות וזרמנו עם זה. בפועל יצא מלצר אחד כל כמה דקות, לכן חלק ניכר מהאורחים לא ראה בכלל את מנות הפתיחים ועל כל מלצר שיצא היתה התנפלות והיה מחסור גדול במנות פתיחה.
כמו כן, התחייבנו על כמות מסויימת של אורחים ובפועל הגיעו לנו 15% פחות מההתחייבות, אך למרות זאת קיבלנו דיווחים מהאורחים כי היה מחסור במנות העיקריות וחלקן נגמרו ממש מהר ולא יצאו חדשות.
מאחר והיתה לנו כמות יחסית גדולה של צליאקים בחתונה הובטח לנו כי תהיה מנה צמחונית נטולת גלוטן שתוצע לצליאקים על ידי המלצרים בשולחנות, המנה הזאת לא היתה קיימת באירוע.
גם בקינוחים היו בעיות, ועמדת הצ'ורוס שהיתה אמורה לעמוד ליד הרחבה כלל לא היתה קיימת, ולא נאמר לנו על כך דבר מהקייטרינג. בנוסף לא היו עוגיות בעמדת הקפה כמובטח.
בסוף האירוע הובטח לנו כי נקבל 3 ארגזי אוכל לנו ולהורים, דבר שלא היה אמור להיות קשה לביצוע מאחר והגיעו לנו הרבה פחות אורחים מהכמות עליה התחייבנו. בפועל קיבלנו 2 שקיות אוכל לא גדולות, וגם זאת רק לאחר שביקשנו זאת ממנהל האולם.
כל הבעיות האלה הועלו בפני ערן מנהל הקייטרינג והועברו לבעלי הקייטרינג שטרם ענו על טענותינו. אנחנו חוזרים ומציינים כי האוכל באמת מצויין וקטף הרבה מחמאות, אבל מאחר ושילמנו ממיטב כספנו וחלק מהאוכל שעליו הקייטרינג התחייב כלל לא היה קיים באירוע, וכן במשך 4 שבועות מפנייתנו לקייטרינג טרם קיבלנו תגובה והסבר על טענותינו, אנו מאוד מאוכזבים מהשירות אחרי האירוע והמענה שקיבלנו עד כה....
תאריך קבלת השירות: 09/10/15 אהבתי: האוכל היה מצויין והשירות לפני האירוע היה מאוד טוב לא אהבתי: השירות בזמן ואחרי האירוע - מאוד בעייתי!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.