האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אם יש משהו שאני מתחרטת עליו בכל תהליך אירגון החתונה שלי זה הבחירה ביאקי רביד כמעצב שמלת הכלה שלי . עבודה בעיניים פשוטו כמשמעו. הגעתי ליאקי בעקבות עיצובי שמלות הכלה שלו . פגשתי את טל , בחור מקסים שאיתו נסגר החוזה עצמו בלי נוכחות של יאקי בכלל. סגרתי חוזה על בד מסויים כשידעו מלכתחילה שהבד לא קיים בארץ בצבע לבן כמו שרציתי ובכל זאת עשו הכל כדי לסגור אותי. והוסיפו בחוזה במידה לא יהיה את הבד אלך בליווי של יאקי לבחור בד באותו הסגנון בנחת בנימין. אחרי 3 שבועות של מרדף אחר תשובה נאמר לי שאיו את הבד . שכאן כבר התהליך החל וכבר שולם חצי מהשמלה. כי בחוזה עד מדידה שלישית צריך לתת את כל הכסף. כמובן שנשלחתי לנחלת בינימין לבד ללא ליווי של יאקי וחיפשתי בד בעצמי. קצת התרגשות קצת בכי ואין יחס מאף אחד במקום שכל אחד תפס פינה וכאן יצא הפרצוף האמיתי של יאקי . באותו היום הייתה המדידה השניה שלי רק שאת המידות שלקחו לי גם שם היתה טעות של 15 ס"מ ושום דבר לא נסגר ושוב תגיעי למדידה כי מישהו עשה פה טעות. הייתי נורא מאוכזבת על החוסר מקצועיות בכל זאת "יאקי רביד" לא הלכתי למקום של 2000 שח לשמלה. כשאמרתי ליאקי בטלפון כמובן שכבר לא היה נוכח במקום שאני לא משלמת בינתיים על המדידה הזו כי לא נעשה כלום יאקי התחיל לדבר אליי בצורה מגעילה ולומר אין דבר כזה אני מחליט פה מה עושים ולא את. ואת חתומה על חוזה ואם לא תתני את יתרת התשלום עכשיו אין שמלה , נקודה! סמכי על יאקי . שילמתי כי זה כבר היה חודש לפני החתונה וכמו כל כלה פחדתי שלא באמת יעצור לי את התפירה וייעכב אותי כל מדידה הייתה סיוט בפני עצמה וכשאני אומרת מדידה והיו מלא כאלה שכל אחת ממנה דרשה ימי חופש בעבודה ונסיעות. מכל מדידה יצאתי יותר מאוכזבת ואין אחת שלא יצא ממנה בוכה.על חוסר מקצועיות ושום תזוזה בשמלה כל פעם בתירוץ אחר כל הזמן מורחים אותך בזמנים , אל תגידי היום תגיעי מחר או מחרתיים וכשאת באמת מגיעה את מבינה שכלום לא נעשה וזו הסיבה האמיתית לדחיה. אם לא הייתי מגיעה לכל מדידה עם אמא שלי שהיא תופרת במקצועה ואחותי וגיסתי האסרטיביות שהן היו צריכות לומר למודדים ולתופרות מה לעשות על מנת שהשמלה תצא כמו שצריך אני לא יודעת עם איזה שמלה הייתי יוצאת משם. בשבוע שלפני החתונה הייתי צריכה להגיע ל 2 מדידות שאחת מהן יאקי התקשר אליי ואמר שאין צורך כי הכל מוכן כבר שאגיע רק למדידה האחרונה שדורשת תיקונים קטנים ואיסוף של השמלה. מה שהתברר כלא נכון ושוב לא נעשה שום דבר בשמלה מאז המדידה האחרונה . הובטח לי שבחמש שעות אני מסיימת ויוצאת משם רק שהחמש הפכו ל 7 ובעוד השמלה מתפוררת לי בידיים ואמא שלי עם דמעות בעיניים לקחתי את השמלה ככה כמו שהיא והלכתי. הדבר היחיד שהיה לו להגיד לי זה "תחזירי את השמלה עד יום שני בצהריים שנספיק להוריד ממנה את הליכלוך" כמובן שהשמלה עוד עברה חיזוקים ותפירה על ידי אמא שלי המדהימה באותו היום הכתפיות היו חלשות האורך לא היה נכון. ולדובדבן שבקצפת ביום החתונה נדרשו עוד תיקונים כי השמלה ממש החלה להיפרם . פרחים מפה פרחים משם עד 5 דק לפני החופה ואמא שלי תופרת עליי את הדוגמא . משפטים כמו " זה מה יש ועם זה נעבוד " גם אם עוד 10 פעמים היא תצתרך לבוא זה מה שצריך אז זה מה שיהיה " ו " אמא שלך לא באה לי טוב מההתחלה" "מה את רוצה עכשיו שמלה חדשה , אין מצבבב לא יקרה !!" והכל באובר דרמה קווין ובצעקות יחס משפיל ומתנשא ! לא אמליץ עלייך בשום צורה !!!! וזה רק קמצוץ ממה שהיה אני יכולה להמשיך לכתוב ולכתוב וזה לא יגמר. בושה שאתה קורא לעצמך מעצב !...
אהבתי: כלום כלום כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא אהבתי: הכל! מחיר: 11,000 הערות לגבי המחיר: לא שווה שקל!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.