האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו לאיזיווד דרך המלצות של חברים ומשפחה. הרעיון נשמע לנו מעולה- ארגון שיתפור לנו אירוע שלם, יחסוך כאבי ראש והתרוצצויות ולא פחות חשוב - יעזור לנו להשאר בתקציב מסודר.
כנציג הראשון של איזיווד קיבלנו את אמיר וההתחלה הייתה מצויינת - די מהר אמיר מצא לנו מקום שהתאים גם לתקציב שלנו (שהציב מגבלה), גם לאירוע שלנו (שהיה שונה ובעצם הורכב מ-2 אירועים בזה אחר זה) וגם לאווירה שחיפשנו. כאיש מכירות טוב אמיר גם הבטיח לנו פינוק של 6 בקבוקי וודקה כדי לזרז אותנו לחתום ואנחנו, למרות תחושת המכירתיות, החלטנו להפסיק עם ההתלבטויות וללכת על זה. פחות או יותר מרגע החתימה ועד שחזרנו למשרדי איזיווד לפגישה שנייה (עם נטלי המפיקה) - לא הצלחנו להשיג את אמיר. כמעט 3 חודשים (הפסקה למטרות לימודים) שהוא לא ענה לסמסים ולטלפונים. הגעתי לשיחה טלפונית עם אביחי הסמנכ"ל שאמר שהוא מכיר את התופעה. צר לי מאוד שתופעה כזו מוכרת לארגון ועדיין לא מטופלת- ולקוחות כמוני נותרים בתחושה חזקה של "עכשיו, אחרי שלקחנו לך את הכסף, אתה כבר לא באמת מעניין אותנו".
הפגישה עם נטלי שיפרה קצת את מצב העניינים ואנחנו המשכנו בפגישות עם הספקים. רק *אחרי* שכבר החלטנו על דיג'יי הסתבר שאמיר לא העביר את פרטי האירוע שלנו כמו שצריך הלאה - מה שהציב את כל התקציב שלנו בסימן שאלה ואותנו במצב מאוד לא נעים. בשלב זה כבר הבנו שאיזיווד לא יחסכו לנו אף כאב ראש ואף החליטו להוסיף לנו כמה. קבענו פגישה אישית עם אביחי הסמנכ"ל ובאנו לסגור את העניינים. בסופו של דבר, אחרי התעקשות לא מועטה מצדנו (לאור הטענה שזה "לא חברי" מצדנו להתעקש על הדיג'יי המצויינת שכבר פגשנו ובחרנו, ונסיון לגלול עלינו את העלויות הנוספות שנובעות מחוסר תקשורת פנימי בתוך איזיווד ומההתנהלות השגויה של אמיר) - הצלחנו לסיים את הבלאגן. נשארנו עם האירוע שרצינו, באותו תקציב ועם הספקים שביקשנו- אחרי דרך לא פשוטה ואחרי תחושות לא מאוד נעימות.
אחרי כל זה אני מודה שקצת היינו קצרים עם איזיווד- ויצא לנו לשלוח לנטלי המפיקה מיילים שאם היא לא הייתה עונה תוך יום היינו מתקשרים אליה. אמנם - אני בטוחה שיש לה עבודה רבה וזוגות רבים לטפל בהם. עם זאת - אין זה נותן לך שום לגיטימציה לערוך ללקוחה שלך שיחת נזיפה טלפונית מכיוון שאת "לא מתחילה לעבוד לפני 12 בצהריים". במיוחד אם הארגון שלך נתן ללקוחה הזו סיבה מספיק טובה לחוסר אמון.
בסופו של יום קיבלנו את האירוע שרצינו, במקום מקסים ועם ספקים מעולים, תוך שמירה על התקציב שלנו. אני גם חושבת שראוי לציין לטובה את הפינוקים שאיזיווד כוללים בחבילה שלהם (לילה במלון וספא) וגם את המאמצים של אביחי לסדר את העניינים ואת המאמצים של נטלי לתת לנו את מה שמגיע לנו (טיפלה בעניין בקבוקי הוודקה המובטחים במהירות וגם דאגה לשדרג לנו את חבילת האטרקציות לרחבה כיוון שהיה לנו כסף לנצל מהפניית חברים לאיזיווד ולא היה לנו שימוש אחר עבור כסף זה). אבל השורה התחתונה מבחינתי על איזיווד היא שלילית. התאכזבנו מהיחס שקיבלנו בחלק ניכר מהזמן ומהבלאגן שראינו בתוך הארגון. אני מכירה חברים שהתחתנו דרך איזיווד גם אחרינו והיו להם דברים טובים להגיד, אבל אני מרגישה שהאירוע שלנו, שהיה טיפ-טיפה שונה, הוציא מאיזיווד צד שלילי שחשוב שיופיע בביקורות....
אהבתי: את הרעיון בעיקר לא אהבתי: את היחס שקיבלנו מאמיר אחרי שסגרנו אולם ועד שעברנו למפיקה; את העובדה שפרטי האירוע שלנו לא הועברו הלאה - בתוך איזיווד - כמו שצריך, ועל כן במקום שיחסכו לנו כאב ראש רק הוסיפו לנו כאבי ראש לא הכרחיים; את העובדה שהיינו צריכים להגיע לסמנכ"ל כדי לסדר את הבלאגן שאיזיווד בעצמם עשו; את היחס שקיבלנו אם הרשינו לעצמנו לדחוק בהם ולדרוש תשובות במהירות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.