האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
חיפשתי המון זמן שמלה ובסוף בחרתי לעבור את החוויה בסטודיו של טלי הנדל. לטעמי היו לה עיצובים מאד יפים ומצאתי אצלה את השמלה שלי. לצערי הרב היחס האישי והקסום שהובטח ממש לא התממש. לאורך כל הדרך הרגשתי שמאיצים בי וכשאני מעירה את ההערות שלי אז קודם כל אומרים לי "זה מושלם, זה מושלם" ומנסים לשכנע אותי שאין צורך בעבודה ואז בסוף משתכנעים ומתקנים. הבעיה הכי גדולה התעוררה עם השרוולים של השמלה שפשוט לא היו מוכנים עד תשע בלילה, ערב לפני החתונה. בשלב הזה טלי כבר יצאה לחופשת לידה וההתנהלות הייתה מול לידיה התופרת שלה. ביום שהייתי אמורה לאסוף את השמלה רק אז לראשונה השרוולים היו, לטעמה, "מוכנים". בפועל היא חיברה אותם עם מעט מידי "תיקתקים" (אפשר היה להוריד אותם בשלב הריקודים) ככה שכשהושטתי ידיים קדימה זה היה נראה כאילו יש חורים בשרוול. בנוסף, הם גם היו קצרים מידי. היא ביצעה את התיקונים, כמובן לא לפני שעשתה פרצופים וקבענו שאחזור יום לפני החתונה לאסוף את השמלה. כשהגעתי השרוולים היו ענקיים עלי. היה צריך להצר אותם בכמה סנטמטרים טובים. לידיה התעצבנה עלי ואמרה- את סתם מחפשת לעשות לי עבודה. את סתם מעצבנת. הייתי בשוק שלא מספיק שהשמלה שלי לא מוכנה יום לפני החתונה! אז היא עוד פותחת עלי פה? הייתי צריכה לנסוע הביתה ולחזור שוב בערב ליפו, בפעם השלישית, כדי סופסוף לאסוף את השמלה. חשוב להבין שהשרוולים היו בתכנית מהיום הראשון וזה היה נטו חוסר מקצועיות שהם לא היו מוכנים עד הדקה ה90. טלי התקשרה להתנצל על היחס הבזיוני של לידיה אבל מצד שני לא הסכימה שלידיה תגיע אלי עם השמלה במקום שאני אאלץ לנסוע פעם שלישית מהרצליה ליפו. בסופו של דבר התיקון התבצע כהלכה, אספתי את השמלה וביקשתי מגליה (מנהלת הסטודיו) שתאפשר לי לדבר עם טלי על פיצוי לפני שאני מעבירה את התשלום האחרון. גליה אמרה שאקח את השמלה ואסגור את התשלום האחרון מול טלי. כשהגעתי הביתה טלי התקשרה אלי בהיסטריה שאין דבר כזה שנתנו לי את השמלה בלי לשלם את התשלום האחרון. אמא שלי לקחה את הטלפון ואמרה שהיא לא מוכנה שאריב איתה ערב לפני החתונה - מספיק עוגמת נפש נגמרה ליום אחד. היא הבהירה לטלי שהיא יכולה להירגע ואנחנו לא בורחות לחו"ל. טלי אמרה לאמא שלי שזו פשוט הייתה טעות ואמא שלי אמרה לה שהצוות שלה עשה הרבה טעויות. לבסוף טלי נכנעה והסכימה שנסגור את העניין אחרי החתונה ושלחה לי הודעה שהיא מבטיחה לפצות אותי על עוגמת הנפש. הפיצוי שהיא הציעה היה להוריד 300 ש"ח ממחיר השמלה ולוותר לי על 150 ש"ח שהייתי צריכה לשלם על הפפיון שהן תפרו לחתן. על שמלה של אלפי שקלים פחות מ500 ש"ח פיצוי זה מגוחך. רק הזמן של אמא שלי ושלי והנסיעות הלוך ושוב היו שוות יותר. כששאלתי אותה כמה את מתמחרת את "חווית הכלה"? אז היא אמרה שלא כל דבר צריך לתרגם לכסף... מעניין. היחס שלה היה מקומם. היא הצהירה- אני אחליט כמה פיצוי לתת לך! בפועל, יכלתי לא לשלם לה אפילו שקל אחד נוסף. השמלה כבר הייתה אצלי. החלטתי לא לנצל את המצב ולמרות שחשבתי שזה מאד לא צודק העברתי לה את השארית הסכום כפי שדרשה אותו והבטחתי להעניק לה ביקורת מכל הלב. הכסף היה לה חשוב יותר מאשר להשאיר לי טעם טוב ולתקן את המצב העגום שהיא והצוות שלה יצרו. עד עכשיו על כל שאר הספקים שעבדתי איתם- הדיגי, הקייטרינג, הרב- לכולם נתתי 5 כוכבים וביקורת הכי מפרגנת שיש. אבל אין ספק שהתהליך אצל טלי היה מאד מאד מאכזב, לפחות השמלה הייתה יפה... אתן תחליטו האם זה שווה את זה....
לא אהבתי: את היחס מחיר: 7,300 הערות לגבי המחיר: לאחר הפיצוי שילמתי סך של 7000
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.