האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
את חוות הדעת על ה"דוצ'ה וילה" צריך לחלק לשני חלקים: שלב המכירה לפני האירוע, והחתונה עצמה. אל דוצ'ה וילה הגענו דרך easywed. אהבנו את עיצוב המקום והביקורות היו מעולות. המקום מיועד ל-150 איש אך מכיל גם קומה עליונה. מכיוון שציפינו לכ-180 איש, היינו מעט מודאגים. איש המכירות מיהר להפיג את כל חששותינו. הוא טען כי אם אנו שוכרים את ה"דוצ'ה" אנחנו מקבלים את שתי הקומות, ואין שום בעיה לפצל את האורחים ביניהן. את שולחן הביליארד שמוצב בקומה העליונה הוא טען כי אין כל בעיה להעיף, ואף הציע להפוך את הקומה העליונה לאיזור בו ניתן לעשן - קומה לחבר'ה הצעירים יותר. סגרנו על החוזה, ואז, שבוע לפני החתונה, כשהכל כבר היה סגור, החלו שיחות הטלפון: מכיוון שבזמן זה ידענו שלא יבואו יותר מ-160 איש, ההנהלה לא הסכימה לפצל את האורחים לשתי קומות, וטענה שפיצול אפשרי רק עם כמות של 180 אורחים ומעלה. אם עדיין ברצונינו לפצל, עלינו לשלם 1,000 ש"ח נוספים, וכן הבר למעלה יהיה מוגבל במבחר המשקאות (שתייה קלה ויין). עוד שיחה - אסור לעשן בקומה העליונה. עוד שיחה - לא ניתן "להעיף" את שלחן הביליארד - הוא נשאר למעלה. כל הנושאים האלו הובטחו לנו ע"י איש המכירות, ואז הופרכו בזמן כשלא היתה לנו כל ברירה אלא להסכים. אין צורך לציין כי התסכול וכעס שחשנו כלפי הנהלת האולם ליוו אותנו לאורך כל השבוע שלפני החתונה. לגבי תפקוד המקום באירוע עצמו - כאן הצוות תפקד היטב, ממנהלת האירוע ועד אחרון המלצרים. האוכל היה טוב והאורחים נהנו.
מצער אותי כי אנשי המכירות בחרו להוליך אותנו שולל. אם היו מודיעים מראש על התנאים והמגבלות שעליהם נודע לנו 7 ימים לפני החתונה, עדיין היינו בוחרים ב"דוצ'ה" ולא הינו מרגישים מרומים. חבל....
אהבתי: המקום יפה ומיוחד. לא אהבתי: חוסר הכנות של אנשי המכירות. הערות לגבי המחיר: בחבילה של easywed
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.