האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הבחור שאיחראי על המכירות הוא מותק של בחור. מיקל עצמו- אנטיפט. כבר מכעט סגרנו איתכם ואז מיקל הגיע: "אי אפשר להוסיף עמדות! אתם הישראלים לא מבינים כלום באוכל. זו שיטה של אולמות בונבון מראשון שלא יודעים להכין מנה עיקרית איכותית להוסיף עמדות קבלת פנים כדי שלאנשים לא יישאר מקום למנה העיקרית. אני לא מוכן להוסיף עמדות!......" והוא המשיך והמשיך... לא מתאים לנו ההתנשאות שלך- בחרת להקים עסק בישראל- אז אל תרד על הישראלים! לא מתאימה לנו הגישה המזלזלת שלך. ממש במקרה יצא שירדת על אולמות מרשל"צ מול זוג שהגיע מראשון לציון. ובעיקר, חבל לנו על איש המכירות המקסים שלך- שכמעט סגר עיסקה, ואתה ניפצת את הכל עם הגישה המתנשאת, הבוטה, והלא נעימה שלך. הפסדת אותנו כלקוחות, וקייטרינג בראף המקסימים קיבלו אותנו באהבה רבה במקומך וסחטו מיליון מחמאות מכל האורחים שלנו, ואולי גם תפסיד את כל מי שיקרא את חוות הדעת שלנו- וחבל. מאחלים לך שתאהב יותר את הקהל לו אתה נותן שירות- ככה העבודה שלך תהיה מהנה יותר (סתם טיפ...)...
אהבתי: את הבחור המקסים מהמכירות. וזהו. לא אהבתי: את הגישה, הטון, הזלזול בענף עצמו בו אתם עובדים!!, הזלזול בבקשות שלנו-גם אם לא תואמות את מה שאתה מאמין בו זה היום החשוב ביותר שלנו ולא שלך מר מיקל היקר! הערות לגבי המחיר: לא הגענו אפילו לשלב הזה ברחנו על נפשותינו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.