האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
למי שאין כוח לקרוא את הפירוט יכול לקרוא את האהבתי ולא אהבתי זה דיי מסוכם שם.
התחתנו במרץ 2013. המקום עצמו מקסים, היתה חתונה מדהימה, האוכל היה מעולה לפי תגובות האורחים, באמת מבחינת המקום עצמו הוא מושלם לחתונה, אך לצערי יש דברים שהרסו את האוירה לפני אחרי וגם קצת בזמן החתונה...
אשת הקשר שלנו היתה רחלי, סה"כ היא מתוקה ומצחיקה, אך כל פעם שהיינו צריכים משהו וניסינו לתפוס אותה היא לא ענתה שזה כמובן לגיטימי, אך בנוסף היא גם לא חזרה... גם ששלחנו הודעה שתחזור אלינו היא לא חזרה וכל פעם מחדש שתפסנו אותה התנצלה מסיבה אחרת. זה הגיע למצב ששבוע ויומיים לפני החתונה שעוד לא נפגשנו עם מעצבת האולם כי היא ביטלה לנו פגישה שכבר היינו בדרך לשם אני מתקשרת, רחלי ענתה ואמרה שהיא בפגישה וחוזרת תוך רבע שעה חצי שעה וכמובן שלא חזרה. פה כבר נשברנו והתקשרנו לאיזיווד דרכם סגרנו את האירוע ואחרי שהם דיברו עם המנהל שלה היא סוף סוף התחילה לענות לנו ואז היה ממש בסדר.
עם בר המנהל האירוע נפגשנו בזמן שהוא היה באירוע אחר נתן לנו לו לו"ז מהיר לא ממש התייחס או שאל שאלות. מה שהיה לי חשוב להבהיר לו שיש ריקודים ישר אחרי החופה ושיפתח בזמן הזה מזנונים, הוא התעקש שעם המזנונים מחכים 10 דקות, אז אמרתי לו שסבבה כל עוד תהיה מוזיקה ישר אחרי החופה. מסתיימים הנישוקים של החופה ואני לא שומעת מוזיקה אני לא מבינה מה הסיפור ואז מגיע בר ששמסביר לנו שהוא החליט על דעת עצמו לא לשים מוזיקה כי הוא היה חייב לפתוח מזנונים כי א-נ-ח-נ-ו לא אמרנו לו שאין סלטים בשולחן אלא שהם במזנון... אני אמורה לדעת על מה אני צריכה לעדכן אותו? זה שאלות שהוא אמור לשאול בפגישה ולא לתת לנו לנחש שאנחנו אמורים להגיד. לא הבנתי בכלל מה הקשר בין המזנונים שגם ככה אני ביקשתי ישר לפתוח והוא אמר לחכות לבין המוזיקה ואמרתי לו לשים מוזיקה, הוא ניסה לשכנע אותנו לא לעשות את זה שכבר איבדנו את הרחבה וכל הצעירים אוכלים.. אני כמובן התעקשתי (דבר שאני לא אמורה להתעסק בו אחרי החופה בכלל) וכמובן שזה פגע ברחבה אומנם היו אנשים רבים שרקדו איתנו, אך לא כמו שהיו אם בר לא היה עושה פדיחות.
לגבי רזרבות... נפגשנו עם עודד המנהל מכירות במיוחד לפני האירוע וביקשנו להושיב רזרבות בשולחנות... הוא התעקש שהם מנוסים ועושים הכל כדי שלא נשלם סתם ושבר מנהל האירוע יעבור עם ההורים שלנו לפני שמושיבים איתם ויבדוק טוב אם יש מוקומות עם כיסאות פנויים של אנשים שלא הגיעו ושרק שיראו שאין יפתחו רזרבות... בפועל, בר מנהל האירוע נעלם כמובן האחראים מטעמנו חיפשו אותנו שבנתיים אנשים מחכים למקום, אחרי שהם כבר מתייבשים שם רבע שעה, האחראי מהמשפחה שלנו אמר לו עזוב תפתח רזרבות רק שהאנשים המסכנים כבר ישבו. אחרי האירוע הסתבר שבצד שלי (הכלה) היו 8 כיסאות פנויים של אנשים שלא הגיעו שבר המנהל אירוע לא ראה או התעלם... שבאנו להסביר לשלום הבעלים (כי רחלי כבר הלכה הביתה ולא טרחה להגיד לנו לפני להגיע בשעה שהיא עוד נמצאת בה) הוא התנהג בצורה גסה, התעצבן עלינו, קרא לבר איזה 5 פעמים שטען שלא היו כיסאות פנויים והתעקש שנשלם על כל המנות למרות שעודד התעקש שאין לנו מה לדאוג ושהם מיומנים בזה. אם עודד לא היה אומר את זה לפחות אנחנו היינו מקפידים יותר על הנעשה לפני שפותחיל רזרבות ולא סומכים על מנהל אירוע פישר בן 20 שלא היה שם כל האירוע.
לסיום מילה טובה נוספת מגיע לריצ'רד שתמך בנו לאורח כל האירוע, הוא היה אמור להיות איתי ועם בעלי, אך נאלץ לעזור גם להורים כי בר לא עשה את העבודה שלו.
...
אהבתי: את המקום עצמו, האוכל וריצ'רד המקסים לא אהבתי: להתעקשששש שבר לא יהיה המנהל אירוע שלכם, עבדתי בקייטרינג בעבר ובחיים לא ראיתי מנהל אירוע כזה ביזיוני.להיות אחראים על הרזרבות ולא לסמוך על האולם כי אתם תפסידו מזה כסף ולא כדי לכם להתקל בהתנהגות הגסה של שלום הבעלים.אם האיש קשר שלכם לא חוזר אליכם כדי להתלונן על כך ולא לחכות לרגע האחרון כמונו... כי אחרי שדיברו עם רחלי (חבל שזה היה שבוע לפני החתונה) היא היתה ממש בסדר... הערות לגבי המחיר: דרך איזי ווד, המחיר הרשום הוא ההצעה שנתנו לנו על הדף של ערוגות בושם למרץ למנה (לא כולל כלום)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.