האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו למקום מיד לאחר שהחליף בעלים בנובמבר 2011. התאהבנו במקום, התרשמנו מאוד ממנהל המקום, דותן, ומהמוטיבציה להרים מקום מיוחד ללא שגעון המחירים השורר אצל אחרים. סגרנו להתחתן ביום ה' באוגוסט (2.8.2012). מקום יפיפה וחדש (המתחם כולו בן מס' שנים בודדות) עם נוף משגע, הנהלה צעירה קשובה ואדיבה, ללא פלצנות (תוספות מחירים מיוחדות, אילוצי ספקים וכו'), זכינו לגמישות והבנה - תחושה אמיתית של שותפים לאירוע! דותן דאג לכל פרט שהיה חסר והיה מוכן לבוא לקראתנו בכל בקשה (ציוד בר, בקשות כמו להוציא ארטיקים לרחבה, תוספות לתפריט, עמידה בהתחייבויות וכו'). יעץ מניסיונו, הציע (ולא דחף בכח) ספקים וסייע כאשר היה צריך.האירוע היה נהדר: הצוות בראשות מנהל האירוע עוז דאג לנו ולבקשותינו ביום המיוחד, וסידר לנו חוויות בלתי נשכחות לכל החיים!
ל-ה-ת-ר-ח-ק מרונן ממן (נינה קיי עיצובים) מעצב הבית, נכון לאותו מועד, שהורס לצוות המנצח את הרושם עם חמדנות ותחמנות.למרות שהובטח וסוכם על חבילת עיצוב בסיסי ללא תוספת תשלום, עם תחילת האירוע גילינו שהמעצב התחמק מהעבודה. לצערנו הרב, נאלצנו להתווכח איתו טלפונית במהלך האירוע ולמעשה להתחנן שיבוא וישים את החלקים החסרים. למרות שמנהל המקום התערב לטובתנו וניסה לעזור, המעצב לא השלים את העבודה. תאוות הבצע של המעצב (רונן ממן, נינה קיי עיצובים) העיבה על האירוע ובטח על הימים שאחריו. אין טענה לצוות הנהדר, מלבד העצה שלא לעבוד עם המעצב הנ"ל יותר שכן הוא פוגע במאמצים ועבודה הקשה של צוות המקום....
אהבתי: צוות ישר וכנה, נכון לסייע ולדאוג להצלחת האירוע.צוות האולם הוא שותף אמיתי בעל אינטרס לייצר אירועים טובים ולזכות בשגרירים (האורחים) רבים של השירות.ההוכחה שבמחיר תחרותי ניתן לקנות שירות ואוכל ללא פשרות. לא אהבתי: כמו בכל חתונה (או פרויקט מורכב בכזה סדר גודל), היו מספר תקלות מינוריות יותר או פחות. חלקן נובע מאי-הבנה, חלקן היו ממש לא בסדר:1. ויכוח בין ה-DJ לבעל האולם על שימוש במסכים שבמקום תמורת תוספת תשלום שלא הייתה מוכרת לנו. הנושא נפתר טלפונית עוד בצהרי יום האירוע, אך הדרישה הייתה תמוהה.2. היה רק עותק אחד של מפתח לחדר חתן-כלה - עובדה שהקשתה עלינו במהלך האירוע.3. לא הצלחנו להסכים על ספירת מנות לפי מס' אורחים.הדרישה לספור שולחנות (כלומר, בכפולות של 12 איש או מנות) אילצה אותנו לשלם בסוף על כל מי שלא הגיע ("החורים").4.האירוע היה מיד לאחר "בין המיצרים" ומשום שבתקופה זו אין אירועים הצוות לא היה זמין (רובו יצא לחופשה).לכן, ההכנות לפני האירוע נדפקו: לא הצלחנו לעשות טעימות של התפריט שלנו, נפגשנו עם מנהל האירוע רק יומיים לפני החתונה (בחירת מפות יומיים לפני).5. רצינו להשתמש באלכוהול הישראלי שמגיע לנו בתפריט ללא שכירת שירותי בר. למרות שהובטח לנו שנזכה לאלכוהול ישראלי, בסוף נאלצנו לקנות בעצמנו את האלכוהול ישראלי. הערות לגבי המחיר: נמוך בכ-20% מהמקובל (יום ה', קיץ, גן אירועים)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.