האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
בינואר סגרנו עם מנחם (אחד מבעלי האולם) על דיל קיץ לחתונה בחודש יוני. מנחם היה איש מכירות מצויין, ידע לשווק את האולם על הצד הטוב ביותר והבטיח הרים של זהב רק אם נסגור איתו את הדיל. בסופו של דבר השתכנענו ובנוסף גם שידרגנו לבר משקאות תוצרת חוץ, ועוד הרבה שדרוגים נוספים. עוד בהתחלה, התעקשנו להעלות את כל הפרטים הקטנים של הדיל על הכתב, אך הוא סירב בטוענה "אתה לא מאמין לי? לא יכול להיות בינינו כלום בלי אמון...." וטען כי הוא עוד יוסיף וישרג לנו דברים בלי תשלום רק שנהיה מרוצים. עם התקרבות מועד החתונה פנינו למנחם שאיתו סגרנו את כל פרטי הדיל אך לפתע איש הקשר היחיד שאיתו יכולנו לתקשר היה אבי מזור שלא הכיר את כל פרטי השיחות עם מנחם. כך יצא שכל הדברים שמנחם הבטיח לנו לא קוימו. במהלך השבוע שלאחר החתונה אספנו ביקורות אובייקטיביות מהאורחים והן: * האירוע נקבע לשעה 19:30 אך כאשר האורחים הגיעו בשעה הנקובה עמדות קבלת הפנים לא היו ערוכות וריקות ועד לשעה 20:00 לא היה סכו"ם ומלצרים בקבלת הפנים. * שירותי הגברים והנשים היו מלוכלכים מתחילת האירוע, וכאשר אחת המלוות של הכלה ניגשה למנקה וביקשה שינקו לא נעשה דבר, עד שלא הלכה והכריחה את מנהל האירוע ללכת איתה ולראות את המצב בשירותים. (היה חסר נייר טואלט, מלא ניירות זרוקים על הרצפה, והיה חסר סבון) * מראש נאמר למנהלי האולם כי יהיו אורחים צמחוניים והובטח לנו כי יהיה מגוון מנות צמחוניות טעימות וטובות אך בעת האירוע כל(!) הצמחוניים נשארו רעבים גם כי לא הוצאו מנות צמחוניות וגם כשהוצאו הן היו מאוד לא טעימות. * מיד לאחר קבלת הפנים ניגשו אורחים לחתן האירוע והתלוננו על כך שנגמר הויסקי בבר! וזאת למרות ששידרגנו את בר המשקאות לבר פתוח מתוצרת חוץ שאמור היה לפעול בלי הפסקה עד השעה 12 בלילה, והבטחות של מנחם ש-"אלכוהול אינו נגמר וגם יהיו כמה סוגי ויסקי ושדרוגים נוספים", שכמובן לא היו. רק לאחר מריבות עם מנהל האירוע, רב מלצרים ומנהל האולם הוצא עוד בקבוק של ויסקי לבר. ועל כן, אין מדובר בבר חופשי כפי שמנחם הבטיח אך סירב להעלות על הכתב. * ב-23:30 אנשים התחילו להתלונן בפני חתן האירוע כי הבר כבר התחיל להיסגר למרות שהיה אמור לפעול עד 24:00 ואפילו רד בול הייתה בעיה להשיג עבור אנשים עייפים שהיו צריכים לנסוע הביתה. * כבר ב-23:45 המלצרים התחילו להוציא הכל מהאולם וחוץ מבר הקינוחים לא נשאר כלום, דבר שגרם להרבה אורחים להתחיל לעזוב את האירוע מוקדם מהצפוי. זאת למרות שקבענו עם אבי מזור כי האירוע יימשך עד השעה 1 בלילה לפחות. * בסוף האירוע המנות שנאספו לנו במגשיות הכילו רק את המנות העיקריות. כל מנות מקבלת הפנים והקינוחים לא הגיעו אל פינו בכלל....
אהבתי: בר קינוחים היה ממש איכותי וטעים (ע"פ דברי האורחים) לא אהבתי: * כאשר הגענו לאולם ביום הארוע לא הביאו לנו לאכול בכלל! עד שבאנו וכעסנו על שאנחנו רעבים הואיל בטובו (ב-8 בערב, תוך התחצפות "את גוזלת לי יותר זמן בויכוחים ממה שיקח לי להוציא לך את האוכל!) רב המלצרים להוציא לנו 2 מנות דג לחדר חתן-כלה ותו לו, ללא שתייה, קינוחים, מנות נוספות....כלום!!! * כאשר סגרנו את כל פרטי העיסקה שבוע לפני האירוע אמר לנו אבי מזור על שפתאום השירות לבעלי המקצוע באולם שכלול בדיל שהזמנו לא מהווה טיפ לאותם בעלי מקצוע ושאם ברצוננו שהכל יתקתק כמו שצריך יש להשאיר טיפ. כאשר התעניינתי כמה זה טיפ ממוצע נאמר לי שזה כ-1500 -2000 שח בסך הכל. ביום האירוע ניגשנו למנהל האירוע ואמרנו שברצוננו לתת טיפ של 1500 שח והוא אמר "לא, בטח לא הבנתם נכון.....זה 1500 מכל צד ולא בסך הכל...". בסופו של דבר הושאר טיפ שמן של 2000 שח מעבר לדמי שירות ששולמו בדיל קיץ שסגרנו. מחיר: 220 הערות לגבי המחיר: מחיר סביר לעונה, אך התמורה שנתקבלה בפועל,לא תאמה את מה שהובטח
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.