האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
סלון כלות- פרפרים (ירושלים), התאכזבתי מאוד!! במהלך המדידות היה נחמד ואווירה טובה, ביום של האירוע המעצבת "שכחה" להביא לי את החצאית הנוספת ואני מרוב לחץ לצאת לא שמתי לב (שמתי לב רק 40 דקות לפני החופה). באותו רגע שגילינו המלווה שלי דיברה איתה והיא טענה שהביאה לנו את החצאית ושאנחנו איבדנו אותה כנראה בצילומים. לא נראה לי שאני, בעלי ושלושת המלווים שלנו זוכרים שלא לקחנו את החצאית ורק היא טוענת שלקחנו אותה.
מסתבר שבתערוכה של מתחתנים שנערכה יומיים אחרי האירוע שלנו במוצ"ש הדוגמנית שלה לבשה את אותה החצאית כמו שלי (כשאמרתי לה על זה היא טענה שבגלל ששלי אבדה היא תפרה חדשה בשישי-שבת, אבל למה לה אם אני הייתי אמורה להחזיר את החצאית רק ביום ראשון????) קיצור אכזבה ענקית!!!...
לא אהבתי: שילמתי ללליאורה את כל הסכום מראש ולא קיבלתי את התמורה המלאה!!! אני חושבת שמן הראוי במצב כזה זה לפצות את הלקוח ובמקום זה היא האשימה שאני איבדתי, ממש מעליב ולדעתי מראה על חוסר מקצועיות!!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.