האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
נתחיל מהסוף: העיצוב בחתונה שלנו היה מקסים! הגן היה מעוצב בטוב טעם, בלי יותר מדי אלמנטים מיותרים, אבל עם הדברים הקטנים שעושים את האירוע. הבעיה היתה להגיע עד לנקודה הזו.
את ענבל קיבלנו דרך חבילת העיצוב של ה-Q. העיצוב הבסיסי שהיא הציעה היה של מפות, מפיות ו-3 אפשרויות לעיצוב שולחנות, ללא פרחים. ביקשנו מענבל מייל עם הצעת מחיר לכל מיני אלמנטים שרצינו להוסיף, בעיקר זרי פרחים וקיבלנו הצעת מחיר מנופחת וללא כל פרופורציה. רק לאחר שנתנו לה מחירים על אותם אלמנטים שקיבלנו מספקים אחרים (50% פחות), ענבל ירדה במחיר. בפגישה ענבל ביקשה שכל העבודה מולה תעשה במיילים, מכיוון שהיא לא זמינה רוב היום בטלפון. ענבל לא היתה זמינה לנו בכל התקופה בשום אמצעי תקשורת. שלחנו לה מיילים, סמסים והתקשרנו והיא פשוט לא ענתה ("קיבלתי את המייל שלכם רק היום" הוא לא תירוץ הגיוני, ששני הצדדים משתמשים בג'ימייל). כשהתקשרנו להתייעץ איתה לגבי ספק איתו רצינו לסגור באופן פרטי קיבלנו תשובה מבעלה שבתקופה שלפני ט' באב היא בחופש ותוכל לחזור אלינו רק בשבוע הבא. בעבודה מול זוגות שלחוצים לסגור כמה שיותר דברים לפני החתונה הייתי מצפה לרגישות גדולה יותר (וגם לנגישות גדולה יותר). הפעם היחידה שענבל היתה זמינה ב-100% היתה כשהיא שלחה לנו הצעת מחיר מחודשת עם העלאת המע"מ (למרות שזאת עדיין לא אושרה בממשלה)
בשורה התחתונה, העיצוב היה יפה, אבל ענבל היתה הספק היחידי שפשוט לא היה לנו נעים לעבוד מולו....
אהבתי: העיצוב היה מאוד יפה, ענבל זרמה עם הרעיונות שלנו ומה שהיה בלתי אפשרי היא נתנה רעיונות חלופים.העיצוב שלה הרבה יתר טוב מהשירות שלה... לא אהבתי: צריך עוד להוסיף?
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.