האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
התחתנו באשכולית כל התהליך של הלפני - אנחנו מאוד מרוצים! הייתה לנו חתונה מעולה. אנחנו זוג יחסית נוח ולא הטרדנו יותר מידי, והתייחסו אלינו יפה מאוד. איציק היה איש המכירות שלנו (כדאי מאוד לבקש אותו). הוא מסייע בנינוחות, תמיד רגוע ומרגיע. באופן כללי, היחס אלינו היה דומה מהפעם הראשונה ועד הפעם האחרונה שהלכנו משם יום אחרי החתונה. הכסף - קודם כל זה האולם היחיד שנתקלנו שסופר את המנות לפי אנשים ולא לפי שולחנות. אז תשקללו את זה במחיר. קחו בחשבון שיהיו לכם שולחנות של 10 שיגיעו רק שישה (תמיד יש אנשים מבריזים - גם כשמודיעים שיגיעו). במקומות אחרים תצטרכו לשלם עבור כל השולחן (או באמצע האירוע לדחוף אנשים לא קשורים לשולחן ובדיוק ארבעה) בטופ דוראן תשלמו רק של שישה. גם על השולחנות הרזרבים משלמים לפי הכמות שנפתחה. בעת סגירת התשלום אין הפתעות. מה שסגרנו זה מה ששילמנו (יש אולמות שבסוף הם מוסיפים דברים שלכאורה לא היו כלולים במחיר - ואז לכו תפתחו את החוזה ותראו שהאולם צודק...). בטופ דוראן אין את זה הכול על השולחן.יום האירוע - אם היה אפשר אז רק על יום האירוע הייתי נותן 4 כוכבים. ביום האירוע ראינו לראשונה את מנהל האירוע - דורון. בגדול הוא היה בסדר (הוא יודע את העבודה). אבל יש לי מספר הערות. בהתחלה שהיה צריך אותו הוא נעלם כי התלכלכה לו החולצה - נסע הביתה לשעה להחליף חולצה. בתור מי ששילם כל כך הרבה כסף זה לא מעניין אותי שהתלכלכה החולצה (היה צריך להחזיק בגדים ספייר במשרד - או שיקח חולצה מאחד מאנשי המכירות ושהם ילכו הביתה. זה יום החתונה שלנו ואנחנו היינו לחוצים מאוד בשעה האחרונה לפני החופה (שעת קבלת האורחים). מלבד זאת, באירוע כל הזמן חיפשנו אותו. הוא היה צריך להיות זמין לנו במבט. כדי שהוא ינהל את האירוע ולא אנחנו. בהרבה מאוד מהזמן הרגשנו שאנחנו מנהלים את האירוע. וההערות שלו עצבנו אותנו. "אתם צריכים להנות, זאת העבודה שלי". איך אפשר להנות כשאני רוצה משהו ואתה לא זמין לי, אז אנחנו מבצעים בעצמנו או על ידי בקשה מאחד החברים שלנו. אנחנו קצת פרפקציוניסטים אז הגזמנו בביקורת. אבל כמו שכתבנו יום האירוע היה מקבל 4 מתוך 5 כוכבים (ולא פחות).המומלצים של האולם - אז נכון שכתבנו הרבה מאוד שבחים על איציק. הוא תותח! אבל, הוא גם תותח בשביל הבעלים של האולם. אז תיזהרו קצת. יש לו אינטרסים לפעמים סותרים. והנחמדות והפשטות שלו מאוד משכנעת. לא פעם באנו עם משהו שרצינו ואז הוא שכנע אותנו להפך ואז חזרנו והחזרנו שוב את הבקשה...לגבי השעות האינטרס של האולם הוא לסיים מוקדם. שלנו מאוחר. קחו בחשבון בעת קביעת הלו"ז של המנות (כמה ימים לפני החתונה).הדי.ג'י - שמענו בהמלצה הלכנו לשניים מהמומלצים ובחרנו באדר אדרי ולא התחרטנו.הבר האקטיבי - מציע לכם לא לקחת את סנשואל בר (תומר), למרות שזו ההמלצה היחידה. הוא לא שימש כבר אקטיבי באמת. גם לא יצאו לרחבה (רק פעם אחת אחרי שהחתן הלך לבר וביקש ועוד פעם אחרי שהחתן שלח מישהו בשמו שיצאו לרחבה) - למרות הבטחות של בנות שנראות טוב שיצאו בלי הפסקה. חוץ מזה בקבלת הפנים אנשים ביקשו אלכוהול והוא לא הסכים - אמר שרק אחרי החופה, למרות שסגרנו מפורשות שיהיה גם לפני החופה. ובסוף הוא גם אמר בחוצפה שהמחיר לא כלל מע"מ וברור שלא שילמו לו שום תוספת.העיצוב - אין אפשרות לבחור. חייבים לקחת את ולאד. אבל הוא היה בסדר גמור. אנחנו הוספנו מעבר לבסיסי והחמיאו לנו על בחירת העיצוב....
מחיר: 215 הערות לגבי המחיר: ביטלנו את התאורה וההגברה. ושילמנו רק לעיצוב עוד 4500 (כי הוספנו עוד דברים)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.