האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל כדי לתאר את הביזיון שמתחולל מצד קייטרינג פרידמנס כלפי הלקוחות. התחתנתי בחודש שעבר, חתונה גדולה באולמי שבע בת"א (פרידמנס- קייטרינג הבית שלהם).. במשך שלושת חודשי תכנון החתונה ספגתי מציון בובליל (הבעלים של הקייטרינג והאדם שכולם "מנגנים לפי חלילו") סינונים, שקרים בלי סוף, סילופי דברים, אי עמידה בהתחייבויות, ויחס מזלזל מאין כמותו. חתמתי על חוזה והתחייבתי למחיר גבוה למנה מתוך אמונה שאקבל מפרידמנס את מה שהובטח לי. לאחר מעמד החתימה על החוזה שאלנו עצמנו לא פעם אם לפוצץ את העסקה בגלל התנהגותו וצורת העבודה המחפירה שלו, אך החוזה הדרקוני הותיר אותנו בלי יותר מדי ברירות.. לא אשכח לעולם את המרדפים אחרי ציון בכדי לקבוע טעימות לקראת החתונה, בכדי לקבל תשובות אודות פידבקים שהעברתי אליו. לא אשכח לו לעולם כיצד הגיש למוזמנים שלי (400 במספר) אוכל עם חול (ממש חול!), בשר סולייתי, מנות בשריות וצימחוניות בקבלת פנים בניחוחות של דגים (מה הקשר??). לא אשכח לו לעולם את ה"חאפריות", את הצוות הלא מקצועי ששפך יין על 3 מהמוזמנים שלי בערב החתונה, את הבלאגן בסרוויס, את העורף שהוא הפנה לנו בערב הטעימות- שבועיים לפני החתונה, כשאמרנו לו שהמנה הפיצית שהוא הכין היא לא מה שסיכמנו וכתגובה הוא קם מהכיסא והפנה את עורפו ללכת בטענה שהוא לא מוכן לעשות את האירוע. קייטרינג פרידמנס היה הספק היחיד והגרוע שעל בחירתו אני מצרה וללא ספק - הטעות הכי גדולה שעשיתי בתהליך תכנון היום המאושר בחיי....
אהבתי: פשוט כ-ל-ו-ם לא אהבתי: את הזלזול, את השקרים, את הנטייה להתנער מהבטחות שהבטיח, את חוסר המקצועיות, את הקמצנות והיחס המשפיל.. מחיר: 340
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.