האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
לאחר שיטוטים מרובים ברשת וחיפוש אחר שמלת הכלה המושלמת, הייתי בטוחה כמעט לחלוטין שאסגור ב"רומן בלבן", היו באתר משהו כמו שלוש שמלות שמאוד אהבתי ורק חיכיתי לרגע שבו אוכל למדוד אותן ולבחור את הטובה ביותר. לצערי הרב, התאכזבתי מאוד הן מהיחס בסטודיו, והן מהשמלות. נתחיל מכך שהתמונות באתר אינן משקפות באמת את המראה של השמלות (חשוב להדגיש שזה כנראה לא באשמת המעצבת, פשוט קשה להראות כל מיני נצנצים וכו' בתמונה שהיא יחסית קטנה). ברוב הסלונים בדיזנגוף, למרות שכל שמלה בטח נמדדה עשרות פעמים, הן עדיין נראות חדשות ונקיות- ברומן בלבן הן נראו כאילו נלבשו ע"י המון בנות ולא נוקו או גוהצו בתקופה האחרונה. חדר המדידה צפוף ולא נעים, חצאיות הטול ששמים מתחת לשמלה היו זרוקות על הרצפה. הקיר שפונה לדיזנגוף הוא שקוף לחלוטין ללא שום וילון ומחיצה, כך שכל מיני עוברי אורח רואים את הבחורה אחרי שלבשה את השמלה (מביך ולא נעים). משהו נוסף שמאוד הפריע לי שם, הוא שארנה התעקשה להכניס לי כריות פוש אפ אל תוך המחוך (היה גדול עלי), נכון שזה כן היה חיוני על מנת לראות את השמלה, אך זה לא הגיוני בשום צורה לעשות את זה כשכל הולכי הרגל ברחוב יכולים לראות את זה. מעצבת צריכה להיות קשובה ורגישה לכלה, לא כולן מרגישות בנוח עם חדירה כזו לפרטיות. בחירת שמלת כלה זו משימה שהיא גם ככה די מורכבת, כל אחת רוצה להתפנק בתהליך הזה...בגלל זה אני לא ממליצה בכלל על רומן בלבן...
אהבתי: הזמינות (הגעתי מבלי לקבוע תור, וקיבלו אותי ישר)הגמישות של ארנה והנכונות שלה לתת לי למדוד מס' שמלות עם טול ובלי. לא אהבתי: המראה של הסטודיו, חוסר הפרטיות , הפער בין המראה של השמלות באתר לבין המראה שלהן במציאות, המחיר. הערות לגבי המחיר: תלוי שמלה. מחירים ממוצעים יחסית לדיזנגוף
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.