התחתנו ב-11.5.2012 (יום שישי בצהריים) בטור סיני. סוף הסיפור היה טוב. האווירה באירוע היתה מצוינת (בדיוק האווירה שכיוונו אליה), קיבלנו אינספור תשבוחות מהאורחים על יופי המקום, החווה היתה בשיא לבלובה, מזג האוויר היה מעולה וכן הלאה. אין מה להגיד, המקום באמת מאד מאד יפה ומיוחד. הבעיה היתה עם ההתנהלות מול הצוות לקראת האירוע.
נחזור לתחילת הסיפור. המקום הראשון שחשבנו להתחתן בו היה "חמדת ימים" (מעל מושב שפר). המקום ההוא נפל כי חשבנו שבעל הבית הציע מחיר גבוהה מדי ובגלל שקיבלנו את התחושה שהוא מנסה לחלוב אותנו ("בנוסף לתשלום על כל ראש, יש לשם עוד סכום קבוע על הגברה, תאורה,..." - אז על שום מה התשלום על כל ראש??). כשהגענו לטור סיני, בעל הבית אמר שהם "לא מקום רגיל". תכלס, זה קנה אותנו. הם באמת מתיימרים להיות מקום שונה (להיות לארג'ים): קודם כל זוג בעלי הבית עושים רושם מאד נחמד, והם מנסים להיות לארג'ים: הם מספקים צילייה/הגנה מפני גשם ושולחנות. הם אמרו לנו לאורך ההכנות שאולי יהיה להם ריהוט אלטרנטיבי והם שוקלים לקנות מקרן - בסופו של דבר לא היה את שניהם.
אם נחזור להשוואות עם "חמדת ימים" - בטור סיני משלמים על הגברה לחברת ורטיגו ועוד משלמים לחווה תשלום נוסף על חתונות שישי-חמישי בערב. כך שבשורה התחתונה שילמנו יותר ממה שהיינו משלמים לחמדת ימים. לכן, התחושה בדיעבד היא שחלבו אותנו.
אבל, מילא.. כפרה על הכסף...
הבעיה האמיתית שלנו איתם הוא היחס שקיבלנו לאורך ההכנות. כל הזמן היתה תחושה של "עושים טובה" ולא "נותנים שירות" כמו גם תחושה של חובבנות. האירוע משמעותי לרעה היה באיחור של קבלת המעטפות להזמנות. לא רק שאיחרו לתת לנו אותם (ההורים כבר שקלו לקנות מעטפות רגילות), כשביקשנו מלכתחילה את המעטפות קיבלנו גם פרצוף חמוץ על המספר המוגזם שביקשנו. ועוד אירועים מקוממים: במהלך האירוע, למרות שהבטיחו במפורש, היו 3 תאי שירותים ולא כ-10 - מה שיצר פקקים, בעל הבית החליט לסגור את השאר ללא כל הודעה מראש או בזמן האירוע, שנגלה לבד... כאמור, נשארנו, שתי המשפחות, בצימרים לסופ"ש שאחרי האירוע. כשתיכננו את הסופ"ש שאלנו את בעלת הבית אם אפשר לעשות מנגל בשבת. התשובה שקיבלנו היתה שהם מספקים ארוחת בוקר ענקית - כזו שלא נצטרך לאכול אחריה כל היום. כשהתעקשנו על מנגל, קיבלנו את התשובה: "אנחנו לא מרשים מנגל. אנחנו מפחדים שזה יביא אוכלוסיות שאנחנו לא רוצים שיגיעו" (הציטוט לא מדויק, אבל הוא קרוב מאד). בסופו של דבר, ארוחת הבוקר היתה באמת גדולה אבל היא היתה רחוקה מאד מלהספיק לכל היום. ההתנהלות מול מי שמקבלת קהל הייתה לא נעימה וגם, מאוד חובבנית. (דברים שסגרנו מראש לא הועברו לה ובזמן האיפור והשיער הכלה הייתה צריכה להתעסק עם בירוקרטיה מולה) .
כפי שתיראו שאר חוות הדעת שלנו, אנחנו ממש לא קטנוניים ויודעים לפרגן כשצריך וראוי. קחו זאת בחשבון......
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק