האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו למקום והתאהבנו בו מיד- רצינו להתחתן במקום עם הרבה טבע ונוף. מקום שנותן לטבע לדבר בעד עצמו. יד השמונה הוא בדיוק המקום- המקום נמצא סביב ובתוך נוף מדהים של הרי ירושלים. איזור החופה נמצא על גבעה המשקיפה על הנוף עוצר הנשימה. החופה עצמה מתקיימת במעין שרידים ארכיאולוגיים של בית כנסת עתיק. פשוט מקסים... מתחת לאיזור החופה ישנו מעין "גן תנכי" מלא בצמחיית הארץ, רקפות המציצות מכל סדק באבן, כלניות ושלל פרחים. הכל טבעי ומשתלב עם נוף היערות שמסביב. איזור האוכל והריקודים נמצא באיזור חדר האוכל של המלון- מבנה שעשוי מעץ ואבן ירושלמית עם ויטרינות גדולות המחברות את האורחים לנוף המרהיב. כל כך התאהבנו במקום שהחלטנו להפוך את החתונה לחתונת שישי בצהריים על מנת שהאנשים יוכלו להנות מכל היופי שציינתי. על החוזה חתמנו מול בנג'י שקבע שהוא איש הקשר שלנו עם המקום מעתה והילך. עם זאת, במהלך החודשים שלאחר חתימת החוזה חשנו שאנחנו מתקשים לעבוד מולו: התקשנו להשיג אותו בטלפון, הבטיח שישלח דברים ויתאם פגישות ולא ביצע...לבסוף, כחודש וחצי לפני החתונה יצרנו קשר עם מעצבת אירועים של המקום- ליאת. להפתעתנו גילינו שבנג'י כלל אינו אמור ללוות אותנו אלא זהו תפקידה. עם ליאת הקשר כבר היה קל הרבה יותר והעניינים זרמו הרבה יותר בקלות.
נקודות בעיתיות בממשק מול המקום: 1. הרבה זמן הוטענו לחשוב שבנג'י הוא איש הקשר שלנו- ככל הנראה אין זה התפקיד שלו אך הוא לא אמר לנו זאת וזה יצר אצלנו תחושה ש"אין מול מי לעבוד". 2. סוכם ואף הוכנס לחוזה שבקבלת הפנים יהיו 3 עמדות כפולות של אוכל. בשיחות שלנו עם ליאת הדגשנו שהדבר חשוב לנו וסוכם שכך יהיה. כ3 ימים טרם החתונה נאמר לנו שהדבר לא מתאפשר- לא ניתן ליצור עמדות כפולות. ושהכתוב בחוזה הוא טעות שלהם... הפיצוי שהציעו לנו היה בדמות של הוספת מלצרים עם פסטלים ואגרולים מסתובבים בקבלת הפנים. כשביקשנו להמיר את הפסטלים באוכל איכותי יותר, אפילו בתוספת תשלום- נאמר לנו שהדבר לא אפשרי וש"מתנה מקבלים או לא מקבלים". מיותר לציין שכל הויכוח וההתעסקות הזאת יומיים לפני החתונה גרמה לנו לעוגמת נפש רבה והובילה אותנו לחתונה עם חששות כבדים... 3. מספר דברים קטנים שסיכמנו עליהם שוב ושוב מול ליאת ובסוף לא קרו- סוכם כי מעל איזור הישיבה בחתונה תוקם ציליה. בסוף לא היתה ציליה אלא שמשיות במספר לא מספק (לא יידעו אותנו על השינוי). בסוף המצב נפתר בזמן אמת והוספו עוד שמשיות, אך עד שהתקלה תוקנה האורחים נאלצו לשבת תחת השמש הקופחת וסבלו. סגרנו בתפריט דברים מסויימים, בפועל, חלק מהתפריט היה שונה. הדוגמא הבולטת ביותר היא שביקשנו (מספר פעמים) שבקינוחים לא יהיו עוגות קרם פרווה אלא בקלאוות, סורבה ופירות. להפתעתנו גילינו עוגות קרם רבות ואף לא בקלאווה אחת. בעמדת קבלת הפנים הפתקים עם שמות האנשים ומספרי השולחנות פוזרו ע"פ שולחן ואנשים התקשו למצוא לבדם את שמם בפתקים. אימי ביקשה שיהיה שם מלצר אשר יעזור לאנשים למצוא את הפתק שלהם. היא נענתה שאין אפשרות לכך. זאת לאחר שיומיים קודם סיכמתי מול ליאת שכך יהיה...
בסיכומו של דבר בחרנו לתת למקום דירוג של 4 כוכבים כי למרות כל מה שתואר, החתונה היתה נפלאה! האוכל היה טעים וביום החתונה ניכר היה שהצוות רתום כולו על מנת לגרום לחתונה להיות הכי מוצלחת שאפשר....
אהבתי: בסה"כ היתה חתונה מהממת! כמו שחשבנו שיקרה- אנשים היו מוקסמים מהנוף עוצר הנשימה, עיצוב השולחות, קבלת הפנים והחופה היה יפה מאוד.האוכל היה טעים.המלצרים אדיבים.בנג'י, ליאת ומנהל האירוע- עלי- היו לאורך כל האירוע, הסתובבו ודאגו שהכל בסדר.כבר משעות הבוקר קיבלנו חדר במלון בו נשארנו גם ללון עד למחרת. מחיר: 240 הערות לגבי המחיר: מחיר למנה. לא כולל עוד 2,200 ש"ח על איזור החופה, תשלום נוסף על עיצוב הפרחים, בר אלכוהולי, הגברה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.