האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
בן זוגי ואני ניגשנו למקום על מנת להתרשם לאחר שקראנו הרבה חוות דעת טובות. כאשר נכנסו למשרדים אף אחד לא בירך אותנו לשלום ולא ביקש שנמתין, לא התייחסו אלינו בכלל. לאחר כמה דקות של המתנה ניגשה אלינו מישהי בשביל להראות לנו את האולם. היא לא שאלה מה שלומנו, אפילו לא שאלה איך קוראים לנו אלא רק שאלה כמה מוזמנים יש לנו (בין 250 ל-300), באיזה חודש אנחנו רוצים להתחתן (מאי) וביקשה שנבוא איתה לראות את האולמות. בדרך לאולם אמרתי לה שאני מעוניינת להתחתן ביום חמישי והיא נעצרה ואמרה בדרמטיות "לא!!! מה פתאום!!! יום חמישי זה מינימום 400 מוזמנים!!". אמרתי לה שלא שמעתי על זה אף פעם בשום אולם שהייתי בו, היא אמרה שכך זה אצלהם ואם אני רוצה להתחתן אצלהם אז זה רק יום ראשון. היא הייתה ממש לא נעימה, אמרה בין השורות שיום ראשון זה יום שאף אחד לא רוצה ויש לכם קצת מוזמנים אז אתם לא שווים לי בכל מקרה. בשיא החוצפה, היא עוד אומרת לנו שיום חמישי זה הדובדבן של הקצפת ולכן הם לא עושים אירועים בפחות מ-400 איש. מה לנו לא מגיע להתחתן בדובדבן של הקצפת??? לא. אלא ביום ראשון, ביום הכי פחות פופולרי ונוח (לדעתנו). פשוט לא יאמן. אני לא יודעת אם היא רק המזכירה או שהיא האשת מכירות (???) אבל לא משנה מהי, ולא משנה מה המדיניות של המקום, ככה לא מדברים ללקוח פוטנציאלי. היא פשוט התנהגה אלינו כאילו אנחנו לא שווים בעינייה ומבחינת שלא נתחתן שם. מיותר לומר שאחרי השיחה הזו לא נכנסו אפילו לראות את האולם, יחס מתחת לכל ביקורת....
לא אהבתי: את השירות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.