אם אני צריכה לבחור את הספק שהכי הייתי מרוצה ממנו בכל החתונה הזו, התשובה קלה ביותר - ואדים מרגולין.ואדים הוא קודם כל שירותי ביותר, נחמד, נעים הליכות, יודע לפרגן (וגם להגיד את האמת), שאלה בדיוק התכונות שחשובות לי בכל ספק שירות בחתונה, ובעיקר כשמדובר בנושא רגיש וחשוב כמו שמלת הכלה.
אבל חשוב מכך, לואדים יש ראייה מעולה של הגוף הנשי ושל מה שמתאים לו, כל השמלות שלו מאוד נשיות, רכות, זורמות עם קווי הגוף, מחמיאות מאוד ומפרגנות לגוף הנשי. השמלה שבחרתי, שמלה קיימת, הייתה מושלמת עליי מהמדידה הראשונה, כאילו נתפרה בדיוק למידותיי, והיא בדיוק טשטשה מה שצריך לטשטש והדגישה את מה שצריך להדגיש.
אבל השוס הבאמת גדול פה הוא המחיר - "נפלתי" על ואדים לגמרי במקרה בשבוע שבו היה לו מבצע על כל קולקציית 2010 ו-2011 - רק 3900 ש"ח לקניית שמלה כולל תיקונים קלים ותכשיטים! זה גרושים. אבל גם אם אין בדיוק מבצע, וגם אם השמלה עולה קצת יותר, לדעתי זה שווה את זה, כי השמלות שלו נראות כאילו הן שוות הרבה יותר. לפחות 2 חברות שונות שלי אמרו שהן חשבו שהשמלה עלתה לי לפחות 12,000 ש"ח...!!!
אין סיכוי שואדים יניח לכלה לצאת מהסטודיו שלו עם השמלה, אם היא לא מושלמת עליה. יש לו ראייה מדויקת ותשומת לב לפרטים הכי קטנים, דברים שגם אני לא שמתי לב אליהם, אבל לאחר שהוא ערך את התיקונים הבנתי עד כמה הם היו חשובים.
עוד אציין לטובה שבמדידה האחרונה הגעתי לואדים עם סיכה יפה של אמא שלי, שאחותי סברה שתתאים לי לשמלה. ואדים אהב מאוד את הסיכה והסכים שהיא תשתלב יפה, אך הסיכה הייתה זהובה עם פנינים צהובות, בעוד שהשמלה הייתה לבנה. ואדים הציע שאשאיר אצלו את הסיכה והוא יחליף את הפנינים לפנינים לבנות, ויתפור את הסיכה לשמלה כדי שהיא לא תיפול לי. וכך אכן היה! התוצאה הייתה מדהימה, והשמלה פשוט הייתה מושלמת.בנוסף השאלתי ממנו צמיד פנינים וסיכת פרח לבן לשיער, אך מכיוון שהתקשינו להחליט במדידה האחרונה בינם לבין צמיד אחר וסיכה אחרת, הוא נתן לי את כל האופציות כדי שאחליט ביום החתונה עצמו.
גם שרוולון התחרה שהשאלתי ממנו ליום החתונה (בכל זאת, חורף...) היה מושלם. הוא הוסיף המון אלגנטיות לשמלה, ואפילו נאלצתי להתווכח עם אמא שלי כשהתחלתי לסבול מחום בקבלת הפנים אם להוריד אותו או לא, כי היא התעקשה שאשאר איתו... :-)...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק