מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   חצר המלכה   >   חוות דעת של maayan23
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על חצר המלכה

maayan23
כתבתי עוד 4 חוות דעת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כשהגענו לחצר המלכה בעקבות המלצות אהבנו אותו מאוד והוא גם היה הכי אטרקטיבי מבחינת מחיר.
אך מה שלא ידענו הוא שלא כל הנוצץ זהב ואסור להתלהב.
השרות שקיבלנו לאורך כל התהליך היה מאכזב ומאוד לא שירותי.
נתחיל בעיצוב, הובטחה לנו הנחנה בסך 2000 שח ועוד 10% מהמחיר הכולל שנשכחו כאשר רצינו לשלם למעצב, שמבחינתו לא ידע על שום הנחה. החופה שנאמר לנו שהיא סטנדרט ואין צורך לשלם עליה עלתה 2400 ש"ח בתוספת קריסמסלייט (אז כן היינו צריכים לשלם!!)
נעבור לטעימות שאני חייבת לציין שהאוכל היה ברמה מעולה והכל היה טעים אך כשביקשנו מנות גלאט שאושרו לנו במעמד סגירת החוזה ,שוב לא ידעו על מה מדובר וטענו שאין הם מספקים מנות ואם נרצה נוכל לרכוש אותם בנפרד ולהביא לאולם להגיש בערב האירוע!!! (למה שארצה להתרוצץ בין קייטרינגים ביום האירוע??!!)
חשוב לציין שהתקשרנו שוב ושוב לבירור העניין ונתקלנו בתשובה חזורת ונשנה של : "תשאירו טלפון ויחזרו אליכם", כמובן שלא חזרו אך המשכנו להתעקש וכשנזכרו לענות לנו יומיים לפני האירוע, לאחר דיבורים ותחנונים לסוכן שסגר איתנו קיבלנו מנות גלאט, שכמובן שילמנו עליהם בנפרד תוספת מחיר למחיר המנה המוזמנת.
נעבור לערב עצמו שחשוב לומר שקיבלנו שני אנשי מקוצע מהטובים שנתקלתי בהם במיוחד אחרי שירות מזעזע שקיבלנו עד יום האירוע, ממש הופתענו שקיבלו אותנו יפה, מה שהיה צריך להיות מובן מאליו.
בעניין סידור השולחנות, נאמר לנו שיצרו איתנו קשר ויפקססו לנו את סידורי השולחנות אך כמובן שעד יום האירוע לאחר שיום יום ניסינו להשיג את מי שאחראי לזה בטלפון ושוב נתקלנו בתשובה המקוממת "שיחזרו אלינו ושלא נדאג", אז דאגנו ובבוקר יום האירוע אבא של החתן נאלץ לנסוע לאולם ולקחת פיסית את סידור האולם בכדי שנוכל לסדר את השולחנות ומקומות הישיבה.
ועכשיו לעניין התשלום: כשהגענו לשלם יום לאחר האירוע, נאמר לנו שבמעמד החתימה הדולר היה נמוך יותר מהשער של אותו יום ולכן נצטרך לשלם את ההפרש שעמד על תוספת של 5000. את ההנחה על העיצוב של ה-10% היינו צריכים להתחנן לקבל, והמתנו עד שיאשרו לנו את ההנחה שהיתה מצוינת כבר במעמד סגירת החוזה.
בסופו של דבר בעל האולם החליט "לוותר" לנו על הכסף שמבחינתנו כבר הפך לעיקרון!!
לסיכום נאמר לנו גם שאת צ'ק הפיקדון לא נוכל לקבל עד שיפרעו כל הצ'קים ועוד שבועיים לאחר מכן.
אז אנחנו כבר חודשיים אחרי החתונה ושבועיים אחרי המועד הסופי להחזרת הצ'ק ועדיין מתקשרים לאולם יום יום ושואלים מה קורה עם הצ'ק, ותמיד אותה תגובה:"תשאיר טלפון יחזרו אליכם", וכמובן שאף אחד לא חזר אלינו, עד שהתקשרתי וצעקתי ואיימתי ודרשתי לדבר עם המנהל לא התייחסו אליי ברצינות.
אנחנו רק מקווים שטעויות כמו שהיו אצלנו באירוע, לא יחזורו אצל אנשים אחרים.
שימו לב להכל כולל האותיות הקטנות ואלה שלא כתובות.
בהצלחה
...
אהבתי: את אנשי השירות של יום האירוע.
לא אהבתי: את הגישה, השירות, וחוסר היחס.אתה צריך לחזור באותה פגישה על השם שלך ותאריך האירוע לפחות 5 פעמים או יותר.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חצר המלכה
bizresponseimage
4.0K
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת