הלכתי על פיק-א-בוק לעיצוב אלבום החתונה שלנו, משתי סיבות מרכזיות: יש להם אפשרות לגימור מאט, ולא מבריק; הם עושים למינציה לדפים ששומרת עליהם לאורך שנים מלכלוך וטביעות אצבעות (כך לפי התיאור באתר). לכן בחרתי להוסיף את הלמינציה (תוספת מחיר) וגם בחרתי באופציה המשודרגת של "שישה צבעים" במקום ארבעה - איכות ההדפסה אמורה להיות הרבה יותר טובה. גם זה היה בתוספת מחיר.
אעיר שהיו לנו גם תמונות שחור-לבן וגם תמונות צבעוניות.
ערכתי את האלבום בתוכנה שלהם, זה היה די פשוט, ושלחתי את ההזמנה. על 3 אלבומים של 60 עמודים שילמתי כ-1200 שקלים, כולל התוספות אך עם הנחת מבצע שהייתה באתר (כלומר בלי המבצע היה יוצא יותר).
המשלוח הגיע אליי מאוד מהר, תוך מספר ימים, בדואר שליחים. ממש נוח.
אבל כשפתחתי את האלבום חשכו עיניי - כל התמונות בשחור לבן יצאו בגוון ירקרק מובהק.
יצרתי קשר עוד באותו יום עם החברה. הם אמרו שאני צריכה לשלוח להם את אחד האלבומים כדי להוכיח להם שיש באמת בעיה. אוקי, דרישה סבירה. ווידאתי שיחזירו לי את הכסף על המשלוח ואמרו לי שכן, רק אם יגלו שאכן יש בעיה...
שלחתי עוד באותו יום. זה היה בתחילת אוקטובר.
מאז התחילה סאגה שנמשכה חודשיים, לא פחות ולא יותר. בשבועות הראשונים הייתי יוצרת איתם קשר פעם בשבוע, אמרו לי שעדיין בודקים מה הבעיה ושיחזרו אליי. רק אחרי ששלחתי מייל קצת יותר זועם, התקשר אליי מנהל החברה. הוא הסביר שמתברר (מתברר?!) שיש בעיה עם תמונות שחור לבן שמודפסות בהדפסה האיכותית יותר (שישה צבעים) עם למינציה מאט. שהם לא יודעים בדיוק מה הבעיה ושהם מכוונים שוב ושוב את המכונה כדי להגיע לצבעים הנכונים. הוא שאל אם אני מוכנה לוותר על הלמינציה. אמרתי לו שבחרתי אותם בדיוק בגלל הלמינציה, אחרת כבר הייתי יכולה ללכת לחברה אחרת. אמרתי לו שימשיך בבדיקות.
כך עברו עוד כמה שבועות. בכל פעם שפניתי לשאול מה קורה, אמרו לי שזה עדיין בבדיקה. רק אחרי ששלחתי מייל מאיים, שאם לא יטפלו בזה עד סוף השבוע, אדרוש את כספי חזרה, קיבלתי (עם או בלי קשר) מייל מהמנהל, לפיו האלבומים המתוקנים בדרך אליי.
האלבומים הגיעו, אכן במצב הרבה יותר טוב מקודם. טיפה ירקרק אבל בקושי רואים. חודשיים תמימים אחרי שהתבררה הבעיה.
עם האלבומים צירפו לי שובר הנחה לקנייה הבאה, של 40 ש"ח.
כתבתי למנהל שה"פיצוי" ששלחו לי גובל במעליב, ושהוא מכסה פחות או יותר את עלות המשלוח חזרה של האלבום הפגום. שלא הגיוני לשלוח לי שובר הנחה לרכישה אצלם, כשלא בטוח כלל שארצה לבצע אצלם רכישה שוב. שלדעתי, מגיעה לי הנחה על הרכישה הנוכחית.
כעת קיבלתי תשובה מהמנהל, בה הוא מתנצל על גובה הפיצוי, שזאת הייתה טעות, ושאקבל 50% הנחה על הרכישה הבאה שלי אצלם, בלי קשר לסכום.
בעיניי מדובר עדיין בתשובה מרתיחה - הרי רכשתי אצלם את ה"קרם דה-לה קרם" שלהם כביכול, וקיבלתי מוצר פגום. למה שאני ארצה לבצע אצלם רכישה נוספת?!
לזכותם ייאמר שהתמונות הצבעוניות יצאו יפות וחדות מאוד, והלמינציה מאוד מוסיפה ומקצועית....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק