חיפשנו מקום לחתונת שישי צהריים וסגרנו בג'ויה מיה כי אהבנו את הגן. החתונה היתה מוצלחת וקיבלנו ביקורות טובות על המקום, האוכל והאווירה. אבל השירות שקיבלנו משני, אשת המכירות, היה גרוע. הרגשנו שעל כל דבר צריך להתווכח, ושמה שעניין את המקום ואת אשת המכירות היה רק הכסף שלנו. אחרי כמה זמן שני יצאה לחופשה ודקלה החליפה אותה. דקלה אמנם ניסתה לתקן את ה"נזק" ששני גרמה, אבל עדיין הרגשנו שהשירות לא מספק. הנה כמה דוגמאות:1. הטעימות נקבעו ל-18:00 ובגלל פקקים הגענו ב-18:02. שני מיד נזפה בנו "יאללה יאללה אתם מאחרים". ממה שהבנו, במקומות אחרים טעימות כוללות ארוחה. בג'ויה קיבלנו מנות מזעריות, שחולקו בין כולנו (אנחנו וההורים, סה"כ שישה אנשים). לכל אחד היה בערך ביס. שני באופן כללי לא היתה נעימה, גם כלפינו וגם כלפי ההורים.2. הטעימות לא כללו את המתאבנים. אמנם ידענו על זה מראש אבל הרגשנו שזה לא לעניין. כשהתעקשנו ארגנו לנו טעימות (ללא ההורים), וחבל שהיינו צריכים לבזבז על זה אנרגיות.3. שמונה ימים לפני החתונה, בפגישה עם דקלה, הסתבר ששני הבטיחה דברים שלא מקובלים בג'ויה מיה, ושהיא לא דאגה ליידע אף אחד. בין היתר היא הבטיחה שקבלת הפנים תהיה על הדשא, שהבר יהיה במרכז הדשא ושיהיה מזנון ילדים (במקום שמנות הילדים יוגשו לשולחנות). ההבדלים בין מה שמקובל בג'ויה לבין מה ששני הבטיחה התגלו במקרה תוך כדי שיחה, ודקלה מייד אמרה שלא נקבל מה שהובטח. כשהבהרנו לה שזה לא בסדר, ענתה: "אתם פשוט בלחץ כי נשאר שבוע לחתונה". בסופו של דבר היא הסבירה לנו למה לא מקיימים את קבלת הפנים בדשא בימי שישי בצהריים והסכמנו להזיז אותה. גם את מזנון הילדים שהובטח לנו קיבלנו, אבל רק אחרי שהתעקשנו על זה.4. הג'ויה עובדים עם מעצבת אחת בלבד, יקרה יחסית לשוק, ולמעשה לא מאפשרים לעבוד עם אחרים (הם אומרים שאפשר להביא איזה מעצב/ת שרוצים, אבל הם דורשים צ'ק ביטחון בסכום מאוד גבוה שאף אחד לא מוכן לשלם). את הסגנון של המעצבת שלהם לא אהבנו והמחיר שלה היה מופרז, ולכן החלטנו להביא בעצמנו פרחים לשולחנות. דקלה דרשה לראות את הפרחים מראש כדי לאשר אותם ("כדי לראות אם זה עומד בסטנדרטים שלנו"). היינו צריכים להתווכח כדי להוריד אותה מזה, והזכרנו לה שאין שום סעיף בחוזה שמחייב אישור של הג'ויה על העיצוב.5. בשבוע של החתונה ניסינו להשיג את דקלה בטלפון כמה פעמים לסגירות אחרונות ולפתרון בעיות (סידורי שולחנות, מזנון הילדים וסגירת תפריט, שהתעכבה כי הם רשמו בטופס מנות שונות ממה שבחרנו). השארנו לה הודעות אצל המזכירה. במקרה הטוב היא חזרה אלינו אחרי כמה שעות ובמקרה הרע היא לא חזרה בכלל. גם למיילים היא לא ענתה או שענתה באיחור. בסוף הכול נסגר לשביעות רצוננו, אבל רק ביום חמישי בערב, פחות מ-24 שעות לפני החתונה.לפני שהחלטנו לסגור עם הג'ויה קראנו כאן ביקורות וידענו שהם לא ממש נחמדים ללקוחות שלהם, זה היה משהו שהבאנו בחשבון. אם אתם מחליטים כמונו בכל זאת לסגור איתם למרות כל מה שאתם קוראים, תדאגו לתעד *כל דבר* שהם מבטיחים, גם אם זה נראה מובן מאליו, ולהחתים אותם *על כל פיפס*, שלא תיפלו בין הכיסאות.עוד הערה: המקום צמוד לקיבוץ, ומה שיותר מפריע - לרפת של הקיבוץ. לא שומעים את הפרות, אבל אם הרוח נושבת לכיוון הג'ויה יש ריח בלתי נסבל. כשבאנו לראות את הגן בהתחלה לא היה שום ריח, ולמזלנו גם לא בחתונה, אבל בחלק מהפעמים שהגענו לשם לסידורים הרחנו את זה והזדעזענו. אם היינו יודעים מראש אולי היינו מוותרים על ההימור הזה....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק