האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגעתי אל "אאוטלט שמלות כלה של נירית לבב" לאחר שנתקעתי חודש לפני החתונה ללא שמלה. כאשר הגעתי קיבלה את פני רותי המוכרת וסיפרה לי שכל השמלות שיש בחנות הן למכירה או להשכרה. יש לציין שיש מבחר גדול מאוד!!. בחרתי 3 דגמים והתחלתי למדוד תוך שאני מתלבטת יחד איתה מה לעשות. כאשר מדדתי את הדגם האחרון ציינתי בפני המוכרת שיש לי עוד פגישה ולאחר מכן אחליט. מרגע זה המוכרת שינתה יחסה כלפי. עשתה פרצופים, אמרה לי שלא אמצא באף מקום שמלות יותר טובות. מכיוון שיש שמלה אחת בלבד מכל דגם (אאוטלט), שאלתי אותה אם בסופו של דבר אבחר לקחת ממנה שמלה איך אדע שהיא עדיין נמצאת אז המוכרת ענתה לי בטון כועס "לא יודעת. תבואי ותחפשי!" מה גם שהם לא מתקנים אלא שולחים אותך לתופרת שנמצאת במרחק נסיעה כדי שתתקן....
אהבתי: רק את המחירים, שלא שווים את היחס הדוחה של המוכרת שחושבת שהשמש זורחת לה מ-ה..... לא אהבתי: את היחס של רותי. פשוט אישה לא נעימה. מחיר: 4,000 הערות לגבי המחיר: תלוי אם זה קנייה או השכרה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.